Blog Widget by LinkWithin

Performantele saptamanii

vineri, 21 noiembrie 2008

Ma, nu stiu cum reusesc ca tocmai atunci cand toata lumea se mai linisteste, pe mine ma apuca toate alea. Am reusit sa execut cateva lucruri importante, in sens negativ, pe saptamana asta, iar top 3 arata asa:
1. M-am certat cu proprietarul cladirii unde avem biroul si ca urmare am luat decizia sa ne mutam de acolo - si ieri daca se poate. In ciuda aparentelor, a fost o decizie rationala, la baza careia au stat cateva expresii extrem de ne-rationale, dintre care citez: "fac ce vreau eu, ca eu sunt proprietarul", "nu ma intereseaza", "si ce daca aveti de lucru", "n-am chef sa vorbesc cu dumneata ca sunt undeva si am sa-ti inchid telefonul" etc, etc. Asa ca acuma sunt aproape "birou-less" - vorba ceea, ajutati-ma si pe mine daca aveti posibiliatea :P
Gluma-gluma, dar maine ma duc sa vad un apartament - ca si-asa nu m-am mutat decat de 2 ori in ultimul an, plus inca o data cu casa... Am un chef teribil, ce mai !

2. Am reusit sa ard al doilea vas in ultima luna - ma rog, pe asta nu iremediabil, mai ales ca e nou, ca sa il inlocuiesc pe cel vechi - in efortul supra-omenesc de a fierbe niste cartofi. A, nu va minunati, pe celalalt l-am ars fierband apa - apa chioara, da ! cand as fi putut utiliza cana-fierbaor din dotare...
Nu intrebati ! Cred ca trebuia sa ma fac strateg, sau conducator de osti [sau poate ca am si fost vreodata] sau poate macar si un "mover" de birouri, sau asa ceva, ca dupa cum se poate constata, cu gospodaria nu prea am reusit sa ajung nici macar la nivelul "1.0.1".

3. Si nu in ultimul rand, in procesul complex de invartire a 3 birouri, cateva echipamente si multe fire intr-un spatiu de nici 25mp, am reusit sa ma dau cu capul de un perete, suficient de tare incat sa generez un cucui dureros. Asta era alaltaieri, inca ma doare, dar macar azi pot sa stau cu capul sprijinit de perna fara sa ma stramb...

Cam atat, cred ca mi-a ajuns pe saptamana in curs, desi inca nu s-a terminat, vezi bine :) cum ziceam, suficiente zile de marti pe saptamana asta.

15 comentarii:

Maria Coman 22 noiembrie, 2008 13:09  

lol, si eu tot la capitolul ratari sunt :)

Rita 22 noiembrie, 2008 18:16  

Of, daca ar fi doar niste ratari. Stiu cum trebuie sa se fi simtit Sisif...

Lucian 22 noiembrie, 2008 18:43  

Si ziceai ca n-ai avut despre ce sa scrii. Fiecare eveniment neplacut de-al tau merita un post doar pentru el :). Nu te intreb ce se intampla daca vrei sa faci o ciorba, doamne fereste! :)

Rita 22 noiembrie, 2008 18:50  

Lucian, sa nu exageram :D oricum, am atatea (evenimente neplacute) incat nu mai am timp si loc sa le acord o importanta prea mare :P
Aia cu ciorba chiar ar fi o posibilitatea de explorat, zau ! nu de alta, dar frigiderul meu a inceput sa fie obiect de decor :D

Lucian 22 noiembrie, 2008 18:59  

Daca tot veni vorba de frigider, al meu, care e gol de obicei, acum e plin. Un prieten din Italia sta la mine si mi-a umplut frigiderul. Ma duc acum sa incerc sa-l mai golesc :)

Rita 22 noiembrie, 2008 19:01  

:)) ai chestii italienesti in frigider ? vezi poate se face coada la tine la usa ! :P la usa frigiderului, bineinteles.
Altfel, ce cauta prietenul tau italian in Romania ?

Lucian 22 noiembrie, 2008 19:49  

chestii romanesti :). are treaba pe aici, vrea sa inceapa niste afaceri. nu e italian, e prietenul meu de cand aveam 3-4 ani :)

Rita 22 noiembrie, 2008 19:53  

De ce vrea sa inceapa afaceri aici ?! n-are de lucru ?! - la figurat adica.

Rita 22 noiembrie, 2008 20:04  

Si cum, tu ai prieteni de la 3-4 ani ?! Eu nu mai am nici de la 13-14, si abia daca am de la 23-24...

Elena 22 noiembrie, 2008 20:52  

Ritooo, la punctul doi te-am egalat:)) Fara discutii am zis ca e ciudat sa ard o cratita doar in incercarea de a fierbe un ou:)) Sau a face un piure banal?? Si eu gatesc, adica aproape zilnic sunt pe baricade:( Saptamana asta clar a fost ceva in aer!
Si f. urat din partea lu' nenea sa faca asa ca-i "propritar"!:(

Rita 22 noiembrie, 2008 20:59  

Ah, m-am mai linistit ! Pai daca si tie ti se intampla, Elena, care esti o artista in materie, atunci ce pretentii mai poate cineva sa aiba din partea mea ? :P
Cat despre proprietar, "foarte urat" este un "under-statement", e lasat mult in urma...

Elena 22 noiembrie, 2008 21:26  

Mai uitam, Rito! Suntem oameni, eu asa spun! Bine ca s-a lasat doar cu oale arse. Haios a fost ca la un moment dat asa fain mirosea in casa si ma gandeam de unde vine... cand colo, florile de tei se carbonizasera in oala:))

Rita 23 noiembrie, 2008 00:44  

Elena, mie nu-mi place mirosul florilor de tei nici natural, daramite carbonizate :D

comanu 24 noiembrie, 2008 12:20  

bine fata, traiesti intens la cote nebanuite! bravo tie si mai ales tie.

Rita 24 noiembrie, 2008 20:27  

Daca prin "cote" te referi la inaltimi, apropos de lovitura la cap, sa stii ca nu-i cazul :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP