Blog Widget by LinkWithin

Recap

luni, 17 noiembrie 2008

Obosita, fireste, cum altfel ?! in ultimele 4 nopti, am reusit fabuloasa medie de 4 ore dormite pe noapte, din care sambata, ziua cea mare, am supravietuit cu 2 ore jumate...

Multe interactiuni cu tot felul de oameni, cateva dezamagiri adanci, stress pe alocuri, si pentru mine, si catre altii, o ciocolata calda cum n-am mai baut in alta parte, de fapt chiar doua, ordine si disciplina, momente de furie intensa, rochita albastra, o jumatate de pahar de vin rosu pe un sacou alb, admiratie profunda si umilinta inaltatoare, plimbare de Cenusarese inghetate la miezul noptii, tequila sunrise la 1 noaptea, soare fain in loc de ploaie uricioasa, drum lung, mai lung cu 1 ora jumate, si mult prea cald, oameni cu voci tunatoare...
Si sunt multe, mult mai multe. Au fost cateva zile cam intense, cu cateva schimbari, care acuma au putine grade, dar s-ar putea ca peste o vreme, unghiul de deviatie sa creasca, mult.

Imi pare rau ca-s asa telegrafica - nu prea e stilul meu, dar nu prea mi se-nsira gandurile cum trebuie. N-am apucat sa ma odihnesc, si nu prea se arata vreo posibilitate de-aiasta pan' la Craciun... sa vie Mosul mai repede, deci !

13 comentarii:

comanu 18 noiembrie, 2008 18:56  

vinul alb pe sacoul rosu se cunoaste?

Rita 18 noiembrie, 2008 20:33  

Ugh, sa vezi vinul rosu pe rochia albastra ! orice se cunoaste oricand...

Elena 18 noiembrie, 2008 21:59  

E vorba de rochia aia albastra de care stim?

Rita 18 noiembrie, 2008 22:07  

Fix aia, Elena :) dar mai grav a fost pe sacou, sa stii...

Lucian 18 noiembrie, 2008 22:24  

Se mai intampla... :)
Acum ti-ai mai revenit?
Nu-ti spun "ti-am zis eu", dar nu mai merge cu acceleratul :)

Rita 18 noiembrie, 2008 22:37  

Depinde din ce punct de vedere - la ziua pe care am avut-o azi... nu prea pot spune ca mi-am revenit.

Elena 18 noiembrie, 2008 23:26  

A fost marti, daca asta te consoleaza cu ceva! Hai, poate de maine se aliniaza astrele cum trebuie;) Ma apuc de incantatii, invocari, atat ma mai pricep!

Elena 18 noiembrie, 2008 23:29  

offtopic: Ma uitam la comentariul tau de sub power play si ma gandeam de cati ani nu m-am trezit cu teveul urland pe ceva muzica! Am imbatranit rau de tot!=))

Rita 18 noiembrie, 2008 23:32  

Ei, Elena, incerc sa ma educ si sa zic ca toate astea sunt niste prostii, si ca nu merita sa ma dau cu capul de pereti degeaba... ce sa zic, mai am de educat :D

Cat despre muzica, daca tu crezi ca asta e semn de tinerete... :P nu mai zic ca am "sleep off" la teve si nu-l folosesc !

Lucian 19 noiembrie, 2008 23:59  

elena, tu te trezesti acum pe un alt fel de muzica :)
a trecut si ziua de miercuri. ti-ai revenit? :)

Rita 20 noiembrie, 2008 00:02  

N-ai sa ma crezi, dar azi a fost inca si mai rau !

Lucian 20 noiembrie, 2008 13:54  

uffff...

Rita 20 noiembrie, 2008 22:14  

Oh, da, si nu vrei sa stii si urmarea... Cam multe zile de marti pe saptamana in curs, zau !

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP