Blog Widget by LinkWithin

Update la "Din tren - inapoi"

duminică, 30 noiembrie 2008

Ramasesem datoare :)

Din cauza ca nu mi-a mers netul, vecinul s-a bagat in vorba cu mine - vai, cat nu pot sa sufar aceste initiative de interactiune anonimizata - si de unde si pana unde am aflat ca am lucrat in aceeasi cladire vreo 2-3 ani :)) [m-am convins de mult ca lumea e foarte mica]. Saracul, si el care imi daduse pastile...

Si m-a tot innebunit de cap cu povestile despre locurile pe unde a umblat el – mai ales prin Libia - si despre mancare, si despre sefii turci, si despre cum a evoluat el, ca a inceput ca sofer, si dupa aia descurca operatiunile din vama si toate alea... In care timp, eu doar dadeam din cap, si mai mormaiam cate un "ihi, da, sigur" - mult prea intelegatoare, dupa cate se vede treaba.

Dupa aia a vorbit despre pretul petrolului la nivel international cu vecinul nostru din stanga si asta i-a povestit la randul lui despre locurile pe unde are el conexiuni si unde poate suna pe loc ca sa afle pretul benzinei la pompa, si despre cum sta el in Amsterdam si cum nu face prea multi purici pe-aici, si cum se duce repede inapoi. Discutie in care nu m-am implicat, mai ales si pentru ca prinsesem netul din nou. M-a razbunat "olandezul" - a venit randul vecinului sa dea din cap si sa mormaie intelegator - sau nu foarte.

Aduceti-mi aminte sa nu mai vorbesc cu necunoscuti in tren - nu ca de data asta as fi avut eu aceasta initiativa :P

7 comentarii:

ritchiu 30 noiembrie, 2008 22:44  

ntz ntz ntz omul a scotocit după vitamina C şi tu nu ai vrut sa-i asculţi viaţa pe FFWD :))

Rita 30 noiembrie, 2008 22:45  

Urat din partea mea, foarte urat. Dar macar daca povestea si el ceva interesant, ma-ntelegi :P

ritchiu 30 noiembrie, 2008 23:20  

aoleu, adică insinuezi că viaţa omului e ternă???? dacă citeşte, te pune să îi dai vitamina C înapoi :))

Rita 30 noiembrie, 2008 23:27  

Din punctul meu de vedere - cu adevarat terna ! N-auzi ca e insurat ?
Si nu mai veni si tu cu idei de-astea cu vitamina C data inapoi - nu cred ca era din farmaciile de la noi, si eu in Libia dupa vitamine noi nu ma duc !

Rita 30 noiembrie, 2008 23:59  

A, si as vrea sa rectific: cat a povestit de viata lui, asa terna cum era, chiar l-am ascultat :D Dupa aia, cand a dat-o cu olandezul in discutii despre benzina, i-am lasat in balarii pe amandoi.

ritchiu 01 decembrie, 2008 17:10  

da, da, da ţi-e frică de un zbor până în Libia, recunoaşte! :))

Rita 01 decembrie, 2008 17:11  

Zborul ca zborul - cum ar fi cu trenul :P

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP