Blog Widget by LinkWithin

Piata de Craciun

duminică, 7 decembrie 2008

Ornamente de brad, bijuterii zdranganitoare si lucioase, hainute de copii colorate, cani, cescute, boluri, farfurioare, ieslea sculptata, marjele si colane, dragoni care scot fum pe nari, papusele de carpa, jucarii colorate, puzzle de lemn, ornamente frumos mirositoare din coji de portocale si betisoare de scortisoara, carnati, fripturi si alte gratareli, ceramici colorate, alte papusi vesele, palarii multicolore, vin fiert la cana pe care poti sa o iei acasa, candele si alte ornamente de sticla, prajituri, bomboane si fructe uscate, canute vesele si papusele de ceramica asemenea, animalute din paie, cani burtoase si o fetita papusa verzulie cu sosoni, maimutoi si clopotei, coada de 50 de oameni, daca nu mai multi, la kurtos-colacs [da, am stat la coada :D, da, a meritat !], agregate de bucatarie pictate, niste ursi haiosi [cu dedicatie pentru Ilinca :)] si inapoi la kurtos-colacs ;D

Povestea in imagini - aici.

[Astea-s de ieri, pozele de azi s-ar putea sa apara abia dupa ce ma intorc acasa, din motive obiective].

17 comentarii:

Elena 07 decembrie, 2008 22:48  

'ai de mine, doamna, ce minunatii ai pozat acolo! Foarte multumesc pentru poze... mi-am trimis deja neronul bolnav in calatoria aia;)

Rita 07 decembrie, 2008 22:56  

:D Ma bucur ca v-au placut, doamna ! Si sa stii ca desi era aglomerat, si mie mi-a placut ;;)

Carmen 07 decembrie, 2008 23:01  

foarte frumos, ti-ai clatit bine vederea...fericit-o... :)

Elena 07 decembrie, 2008 23:03  

M-am gandit bine: nu-s de trimis in asa calatorii, nu de altra dar cade bursa familiei rau de tot:P

Rita 07 decembrie, 2008 23:03  

Carmen, si mi-am mai clatit si azi o bucata :D

Carmen 07 decembrie, 2008 23:04  

Astept, astept...sa mi-o catesc si eu...ai promis :)

Carmen 07 decembrie, 2008 23:05  

Uite de nerabdare mai mananc ba cate o litera ba cate un cuvant :)

Rita 07 decembrie, 2008 23:05  

Ba sa nu te ascunzi dupa asa scuze, Elena ! Crede-ma, daca am reusit eu, reusesti si tu ! ;)

Rita 07 decembrie, 2008 23:06  

Restul pozelor cred a abia marti or sa apara... Ajung luni noaptea tarziu, si marti am tambalau organizat la munca :(

Elena 07 decembrie, 2008 23:14  

Crezi ca rezistam la rochitele alea de acolo? Sau la tot felul de mascote, papusi si papusele pentru ei? Plus fursecurile si restul...:P

Rita 07 decembrie, 2008 23:17  

Da, musai sa rezisti. Ti-am mai zis eu, tie ti-ar trebui niste cursuri de egoism :P Da' pentru tine n-ai vedea ceva pe tarabele alea ?! ;)

Elena 07 decembrie, 2008 23:24  

Fursecurile si restul:P Hai ca am zarit niste zdranganele... dar papusile mi-or luat ochii;))

Rita 07 decembrie, 2008 23:39  

Ei, acuma, ca sa zic drept :D si mie mi-au placut papusile ;;) si canile colorate :D

Carmen 07 decembrie, 2008 23:41  

Si mie tot papusile :)
Eu ma duc sa chem somnu...drum bun maine Rita
Noapte buna

Rita 07 decembrie, 2008 23:43  

Multumesc :D noapte buna

Lucian 08 decembrie, 2008 00:22  

cate culori...

Rita 08 decembrie, 2008 14:00  

Hai ma, ca-s faine :) si inca nu se vad asa de bine prin lentila aparatului - iti garantez ca se vedeau si mai colorate cu ochiul liber.

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP