Blog Widget by LinkWithin

That's it, I'm getting a car !

miercuri, 31 decembrie 2008

Ei, ba nu chiar asa, dar aproape ca m-as lasa convinsa :D
Nu neaparat din lipsa de alte preocupari televizionistice, am vazut niste retrospective Top Gear. Am mai vazut si alte dati, sa stiti, dar cam tot in aceleasi circumstante. Dar cred ca voi trece emisiunea in orarul meu saptamanal stabil, ca sa zic asa.
Cred ca dezvolt o slabiciune pentru Hamster :D I have a soft spot for short guys with funny hair and cute accent ;;) of course, ca de obicei, la mijloc avem o nevasta uratica si niste copii adorabili :P.
[Update: Iaca, mai sunt si alte nebune. Dar nu, nu ma consoleaza deloc !]
Ca sa nu mai zic ca saracul a trecut printr-un accident teribil, care s-a lasat cu coma si cu "brain damage" (a revenit la emisiune dupa cateva luni, in ianuarie 2007) si din care a scos o carte - iaca si clipul publicitar:



In aceasta nota oarecum optimista - si dupa ce m-am uitat la diversele materiale, imi dau seama ca oamenii astia chiar risca o gramada cand isi fac iscusitele emisiuni... iti cam da de gandit ! Ce-i drept, daca au reusit sa ma "agate" pe mine, care n-am habar despre masini, adica N-AM HABAR, sa ne intelegem, si in plus nu-s nici prea usor de impresionat la capitolul "show tv" - si sunt convinsa ca mai sunt destule fete care se uita la emisiune, fara sa fie ingineri de meserie - probabil ca fac treaba buna :D
Si ca sa umplem spatiul la maxim, iacata o selectie draguta a unora dintre cele mai haioase momente (cred ca din emisiuni mai vechi, totusi) care era cat pe ce sa ma dea jos de pe scaun de ras la 3 dimineata - enjoy !



Ma rog, poate ca domnii cititori au fost partial plictisiti, partial revoltati, partial dispretuitori fata de postul de fata, dar priviti partea pozitiva - creste awareness-ul in randul doamnelor si numarul subiectelor potential de discutat ;)

Asa, revenind la masina, poate, daca sunt cuminte, o sa-mi iau o masina de-asta :P pare foarte potrivita pentru tot felul de scopuri, inclusiv parcarea pe locul unei biciclete...

10 comentarii:

Carmen 31 decembrie, 2008 09:14  

Pai daca asta iti doresti,...atunci asa sa fie :)...Un an nou mai bun si plin de realizari...La multi ani

ilinca dima 31 decembrie, 2008 12:08  

io vreau un ursulet. tunat. vrrrrruuuuuum!

Rita 31 decembrie, 2008 16:27  

Carmen, nu chiar asta imi doresc, dar fie si asa :D Si tie sa iti aduca noul an numai lucruri faine ;)

Ilinca - un ursulet tunat - hmmm... n-ar fi rau deloc ! :D sa-l primesti, zic ;)

Lucian 31 decembrie, 2008 17:08  

Bine ca ai scris tu despre Top Gear, ca mult imi mai place. Ultima data au pus niste rachete pe o masina si i-au dat drumul de pe o trambulina de schi. Poa' sa fie ceva mai tare? :)

Rita 31 decembrie, 2008 17:17  

Am vazut, am vazut :D am ras o gramada cu constructia "barajului" si cu marcatul semnului pe zapada. Of course, am gasit secventele pe Youtube si am mai ras inca o data :))) Si meciul de fotbal cu masinute mi-a placut !

Lucian 31 decembrie, 2008 17:46  

ma mai uit si eu inca o data pana plec:)

Elena 31 decembrie, 2008 21:35  

Despre Top Gear nu stiu sa scriu... ca nu ma uit, da' sa iti urez un an bun si fara probleme cred ca am stiut sa butonez aici!;)
La multi ani draga noastra!:)

Rita 01 ianuarie, 2009 18:48  

La multi ani, Elena :) sa fie un an bun si cu vancanta prelungita pentru Murphy ;)

miki 03 ianuarie, 2009 21:31  

ooookkk, nu stiu de ce am avut impresia ca nu ii stii biografia in detaliu. auzi la mine, sa iti detaliez accidentul avut de el... :))))

Rita 03 ianuarie, 2009 21:34  

Da, chiar asa :)))))

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP