Blog Widget by LinkWithin

Cum intri in Spania, pe dreapta

miercuri, 14 ianuarie 2009

Cam asa suna indicatiile lepsei de la Lucian:
Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.
Pick the 4th picture in that folder.
Explain the picture.
Tag 4 people to do the same!

M-am conformat intocmai, asa ca iaca poza.

Prevad ca vor exista suspiciuni din cauza de lipsa de spectaculozitate a pozei, asa ca dau si detaliile. Poza e din folderul Alina2, precedat de “Adobe”, “Album birou” si, previzibil, “Alina1”, si ea, poza se cheama “alina&dragos2 004”.
E o poza facuta asta-vara, la nunta prietenei mele – da, Alina – cu prietenul ei – da, Dragos – care s-a intamplat prin judetul Valcea (cred) la complexul Fratii Jderi (am scris aici cate ceva). Asta e poza din ziua nuntii, teribil de ploioasa, pe langa paraiasul namolos (de la ploaie) care trece prin mijlocul poienii.

Nu va fie cu suparare, dar n-o dau mai departe – s-o ieie cine vrea, daca nu o are deja :D

14 comentarii:

Elena 15 ianuarie, 2009 11:30  

deci eu te cred:)

Rita 15 ianuarie, 2009 11:32  

Elena, pana si eu sunt dezamagita :D putea macar sa fie o poza colorata de la Budapesta...

Lucian 15 ianuarie, 2009 13:33  

e atat de boring, incat n-am cum sa nu te cred :P

Rita 15 ianuarie, 2009 15:17  

Trebuia tu sa zici ceva istet, Lucian :P

Carmen 15 ianuarie, 2009 16:15  

Rita, ma induci in eroare cu titlul ...era sa cred ca poza e facuta in spania...eu de obicei mai intai ma uit la poze si abia apoi citesc...stil comercial :)

Elena 15 ianuarie, 2009 17:34  

deci eu te cred ca e conform cerintelor, nah!:)nu-s dezamagita, ar fi cuuulmea:P

Rita 15 ianuarie, 2009 19:08  

Carmen, avem si poze din spania :) daca vrei neaparat, cauta prin luna septembrie, pe la mijloc ;)

Elena, vezi, asa se zice, nu ca Lucian :P

Lucian 16 ianuarie, 2009 15:14  

bine, o sa mint de acum incolo :)

Rita 16 ianuarie, 2009 15:28  

neaparat :P

alyana 16 ianuarie, 2009 18:59  

cu acelasi peisaj sunt si poze mai luminoase..confirm poza e din ziua nuntii, cand ai uitat sa specifici ca a iesit soarele dupa ce a venit preotul si am reusit sa avem ceremonia pe ponton :)

miki 16 ianuarie, 2009 23:09  

:))) uuu, avem si martori! :) ok, eu n-am fost suspicioasa nicio clipa, dar acum chiar te cred! :))

Rita 17 ianuarie, 2009 00:39  

Alinu, erau poze mai faine, dar daca s-a cerut anume a 4-a din folder, eu ce sa fac ?!

Miki, martori, da, de la momentul pozei - ba chiar personaj principal si motiv pentru poza :D

Bursucul aspru de padure 19 ianuarie, 2009 10:17  

Dar in folderul Adobe ce tii? :)

Rita 19 ianuarie, 2009 19:07  

Folderul Adobe "s-a" creat cand am legat ceva echipament cu imagini la computer - ori telefonul, ori aparatul foto, desi cred ca era telefonul.
Nu cred ca l-am mai folosit dupa aia prea mult, ca mi-am luat card si asta se comporta ca un USB - mult mai prietenos - dar folderul a ramas :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP