Blog Widget by LinkWithin

The last candy

duminică, 4 ianuarie 2009

[Paranteza: imi vine sa scriu in engleza, tot, asa de multe clipuri am vizionat pe Youtube. In curand as putea sa vorbesc fluent si despre masini, ceea ce e putin de speriat. Da, m-am sonat :P Daca aveti nevoie de vreun clip Top Gear just tell me - here we go again - and again. Am o colectie de linkuri mai mare decat toate celelalte linkuri din Favorites...]

Asa. Gata. S-a terminat. Si cutia de bomboane - din care, de fapt, mai am una - si, mai ales vacanta. Maine inapoi la munca. Inapoi la galere. Am stat degeaba - DEGEABA - 2 saptamani si nu, nu m-am plictisit. Bine, am fost acasa, unde m-am certat cu sor'mea, am inghetat de frig in casa, si afara, am fost la starea civila pentru casatoria vara-mii in rochie si pantofi, prin zapada, am plecat in toiul petrecerii, sau ce-o mai fi fost chestia aia de la restaurant, ca sa ma urc in tren si sa ma intorc acasa, in Bucuresti, in masura in care vastele apartamente se pot numi acasa, unde am prestat "la 'really' dolce vita" pana azi. Pana acum.
Desi as fi avut o gramada de chestii de prestat, inclusiv pentru serviciu - care nu mai suportau amanare nici acum 3 saptamani, daramite acuma. Dar n-am facut nimic. Nimic. NIMIC. Intotdeauna m-am gandit - sau mi s-a zis - ca nu, n-as rezista eu sa stau degeaba prea mult timp, prea sunt workaholica sau obisnuita sa imi umplu timpul la maxim. Well, nope - tin sa mai distrug inca un mit despre mine - there's more than meets the eye, vorba aia.

Ceea ce inseamna ca de maine - de-acuma, chiar din momentul asta, de fapt - am mult prea multe chestii de facut. Si - ceea ce e cu adevarat 'nasol' e ca nu am niciun chef sa fac nimic. Nu vreau sa ma intorc la munca, nu la munca aia, in niciun caz. As vrea mult mai mult timp - pentru toate in general si pentru mine in special. As vrea sa citesc mai mult, nu neaparat si sa vad mai multe filme, sa ma vad cu prietenii mai mult, sa dansez, sa scriu, sa pictez, sa-mi fac rochite pe care sa le port cu pantofi cu toc, sa am parul lung, sa fiu mai inalta, sa fiu mai slaba, sa am masina si mobila de la Ikea, sa se repare instalatia electrica din vastele apartamente [sau ce naiba o fi de face sa clipoceasca becurile si mai ales neonul din baie, de am ajuns sa fac baie la lumina lumanarilor] si tevile de apa din tot blocul, sa castig la loto, sa fie luna mai, cand inca nu e ingrozitor de cald, sa plec in vacanta, si sa, si sa...

Nu vreau sa aud chestia aia cu "ai grija ce-ti doresti". Nu merge - nu la mine. Mi-ar placea sa am macar odata pe an o surpriza de genul "asa de tare mi-am dorit si uite ca s-a intamplat" - adica 's-a intamplat' - nu 'am muncit de mi-au sarit capacele pentru'. O fi mult de cerut, de vrut, ce stiu eu. I've kind of given up :(

Inca as fi dispusa sa fac una-doua modificari sau eforturi majore - daca as sti ca rezolva toate problemele. Sadly, I don't think this can possibly work.

Tone de camasi de calcat, alte tone de alte haine de serviciu de asezat in ordine in dulap pentru o mai usoara smulgere in diminetile premature cand o sa umblu ca un zombie, de la ora 8 jumate - fie, 9 - pana catre 11 jumate cand ar fi trebuit sa ma scol de fapt, fiindca oricum nu reusesc sa ma culc pana pe la orele 3 din noapte. Vasele de spalat - si aragazul - ca si-asa prea multi purici n-o sa mai fac in bucatarie in urmatoarele luni. 'Ghiozdanul' de facut - ca prevad ca in mijlocul zilei maine o sa imi dau seama ca am uitat cele mai importante chestii acasa. Contoarele de apa de citit, ca iar au trecut suficiente zile de la data de 1, cand ar fi trebuit sa marturisesc 'crimele' la administratia blocului. Si baie la lumina lumanarilor.
Si de vizionat inca o editie de Top Gear - care e din pacate singurul lucru pozitiv in aceasta seara...

Am o senzatie vaga cum ca lumea se sfarseste maine. Asta si senzatia ca n-am destul oxigen si ca oricat de tare as inspira tot n-o sa fie destul...

52 comentarii:

Elena 04 ianuarie, 2009 23:05  

Mai am eu bomboane, buneeeee... macar in universul ala paralel iti servesc din ele, ok?;)

Rita 04 ianuarie, 2009 23:12  

Nu exact bomboanele imi lipsesc :-< dar multumesc.

comanu 04 ianuarie, 2009 23:22  

acum ai un moment t0 la care sa te raportezi. restu e piece of candy.

Elena 04 ianuarie, 2009 23:25  

Stiuuu, da' incercam si eu.

Rita 04 ianuarie, 2009 23:30  

Well, macar ma uit la TG - si n-am avansat deloc cu restul treburilor...

Lucian 05 ianuarie, 2009 00:31  

Nici eu nu mai am ciocolata, bine macar ca mi-a mai ramas niste material pentru clatite. Acum ma duc si-mi fac una, na!

Rita 05 ianuarie, 2009 00:54  

Lucian, la ora asta ??! God !

Rita 05 ianuarie, 2009 00:54  

Si oricum, you're missing the point - nu era despre bomboane :P

Lucian 05 ianuarie, 2009 16:50  

Nu conteaza despre ce era, am adus eu vorba de bomboane :). Ora aia e potrivita zilele astea, am ramas cam defazat de la revelion :)

Lucian 05 ianuarie, 2009 16:54  

sa fiu si on-topic putin: sper ca ti-a trecut "atacul de panica" si ai inceput anul la serviciu plina de elan muncitoresc

Rita 05 ianuarie, 2009 16:55  

Cum adica nu conteaza ?! pai eu de ce scriu aici ? :P
Ai facut poza la clatita ? sa vedem. Ca si eu sunt defazata, dar na, nu-mi permit luxuri din astea...

Rita 05 ianuarie, 2009 16:56  

Nu mi-a trecut nimic, si nici vreun elan n-am !

miki 05 ianuarie, 2009 20:56  

rita? aa... rita, te paste o depresie! ce e aia workohoolic care n-are chef sa mearga la munca?! e un fel de capat al lumii! baga-ti mintile-n cap si fa ceva sa iti intorci starea de bine. cred ca de la certatul cu sor-ta ti se trage. au un talent astea mici sa iti strice tot cheful...

Rita 05 ianuarie, 2009 20:58  

Miki, ce sa ma pasca, m-a inghitit cu totul :D n-auzi ca nu-s workoholica ! si nici "in denial" :D
Cat despre sor-mea, cine o baga in seama ?! am eu probleme mai importante..

miki 05 ianuarie, 2009 21:05  

ok, esti denial. :D n-am ce sa iti fac. e evident! :))

mai cumpara-ti niste cutii de-alea cu bomboane. si uita-te la niste filme siropoase. sau ma rog... la top gear :)) dar toate sezoanele! in maximum, maaaaaximum o saptamana trebuie sa treaca! :D

Rita 05 ianuarie, 2009 21:12  

Of, doamne, ce solutii imi oferi :P am sa intru in coma diabetica - poate mai putin de la TG. Sau si de la aia ?!

miki 05 ianuarie, 2009 21:17  

da, mai. pai fii atenta. logica e simpla. daca ajungi intr-o situatie cu adevarat de kkt, toata depresia ta de acum iti va parea un mizilic, ba chiar distractiva si o sa vrei sa treci prin ea din nou si o sa fii fericita. capisci? :D

asculta la mine, ca sunt om batran! ;))

Rita 05 ianuarie, 2009 21:25  

Deci cum, sa stau linistita ca o sa fie si mai rau ? cam cand, asa ? sa stiu de pe care pod sa sar..
Uof, Miki, tu si viata ta perfecta ! :P

miki 05 ianuarie, 2009 21:28  

ah, acuma o sa spui ca eu sunt vinovata de tot, nu? :)) ia mai lasa-ma-n pace, ca ma dcu sa imi fac temele la germana. pfff.. gata cu vacanta...

vezi? si eu am probleme! :D

Rita 05 ianuarie, 2009 21:44  

Doamne, cum o sa fii tu vinovata ?!
Dar daca ai vreo reteta :D please share ;;)

miki 05 ianuarie, 2009 21:46  

aaa...cred ca am, dar de-a lungul timpului s-a dovedit imposibil de aplicat la altii. aparent, trebuie sa fie nativ. si consta in optimism in cantitati nesabuite si veselie nejustificata uneori :)) dar jur! astea doua atrag tot restul binelui dupa ele si alunga tot ce poate fi rau. deci go on, incearca!

Rita 05 ianuarie, 2009 21:49  

Heeei, ce sa vezi, chiar e imposibil de aplicat la altii ! :)))

Carmen 05 ianuarie, 2009 22:25  

tocmai am temina o cutie d epraline milka...nu ar fi trebuit...dar poftaaaaaaa...:)
La multi ani!
am uitat sa salut...oboseala asta :)

masini?...stai linistita...stau in casa cu un pasionat de asa ceva...masini tunate, curse...tipuri de aprindere la motor...preturi...stiu prea multe in pentru o fata normala :)

Carmen 05 ianuarie, 2009 22:31  

Deprimare...da-o naibii...nu e buna...inchie-i usa in nas...ca pe frigul asta ingheata afara si te lasa in pace...ocupati timpul...si forteaza-te un pic daca vezi ca ti se pare prea greu..hai ca poti...canta singura prin casa...eu stiu...fa chestii anormale...machiaza-te in plina naopte...imbracate sexy de tot...da drumul la muzica...destrabaleaza-te...oboseste-te...fa o baie fiebinte si bagate la somn...maine faci altceva :)

Rita 05 ianuarie, 2009 22:48  

Hihi, Carmen, la multi ani :) multumesc de incurajari, dar nu prea functioneaza :D cred ca trebuie sa las lucrurile sa se miste in voia lor...

Rita 05 ianuarie, 2009 22:54  

Si... azi e deja maine :) si nu s-a schimbat mai nimic.

Carmen 05 ianuarie, 2009 23:29  

am incercat si eu...macar un smiley am scos de la tine :)

Rita 05 ianuarie, 2009 23:30  

Chiar 2 :D 3 !

miki 06 ianuarie, 2009 12:28  

RI-TA! RI-TA! RI-TA!
rise and shine, depre-girl!

Lucian 06 ianuarie, 2009 20:14  

de ce tot vorbiti de depresii, ca pe aici nu e nimeni "depresionat". asa ca hai la treaba, terminati cu prostiile :)

Rita 06 ianuarie, 2009 20:18  

Se zice depresurizat, Lucian :D
Si la treaba sa treci tu, ca unii dintre noi s-au plictisit !

Rita 06 ianuarie, 2009 20:19  

Miki, inca nu m-am hotarat daca scandarile functioneaza sau ba :D

miki 06 ianuarie, 2009 20:20  

pai stai asa, bai nene! pai eu vin aici cu galerie si majorete si tot tacamul si tu il bagi in seama numa' pe lucian care vine asa, ca tot barbatul si iti spune "hai draga ca te prostesti!"

pffooaaaa.... sunt complet... complet... complet...

pffooaaaa..

miki 06 ianuarie, 2009 20:21  

a....hmhmhm.... ai zis si de mine blush blush blush


...dar tot de lucian ai zis mai intai, da? :D

Rita 06 ianuarie, 2009 20:22  

Uof, ca repezita mai esti ! :D
Da' sa stii ca majoretele nu prea ma incalzesc, zau :P Ori erau niste majoreti ? ;;)

miki 06 ianuarie, 2009 20:23  

daaa, majoreti, majoreti. toti cu fata hamsterului! :D

Rita 06 ianuarie, 2009 20:25  

Aaa, pai atunci, atunci se schimba totul !!! :D
Zi, cu ce sa te rasplatesc ? :D Niste iaurt cu bobite de ciucalata ? sau doar iaurt ? sau doar ciucalata ? copii deocamdata nu avem disponibili... da' poate rezolvam cu majoretii :))))

Elena 06 ianuarie, 2009 20:46  

Care aveti majoreti pe stoc? Dau cioco la schimb ca am, un raft plin (Miki, da adresa de livrare!);)

Rita 06 ianuarie, 2009 20:49  

Sa se dea cate unul, sa ajunga la toata lumea, zic ! :D
Uite catu-s de generoasa, impart ;;) bineinteles, din ce nu-i al me, dar tot impart :)))

miki 06 ianuarie, 2009 20:50  

stai mai elena, ca nu e asa de siplu! si majoretii astia trebuie creati, pregatiti... e nevoie de comanda speciala aici! pwnreu rita na, i-am scos din joben ca situatia chiar o cerea. dar tu trebuie sa stai cuminte la coada.

asa. deci rita: iaurt cu boobite e perfect, ca simt ca nici maine nu o sa aiba la chiosc!

Rita 06 ianuarie, 2009 20:51  

Acush ma ocup de iaurt ! Acush ! Sa vezi cum or sa aduca maine la chiosc :D

Elena 06 ianuarie, 2009 21:30  

Cum adica sa stau la coada??? Pai eu profit de darnicia Ritei, iau un sfert, atat!:D Crezi ca mie nu imi trebuie, eeee?

Rita 06 ianuarie, 2009 23:00  

Miki, hai las-o si pe ea - ii dau de la mine, zau :)

Elena 06 ianuarie, 2009 23:28  

Deci nu ma bag in fata, las sacosa la rand, ma trec pe lista si cand apare marfa ma strigati;)

Rita 06 ianuarie, 2009 23:55  

Of, Elena, pai daca stai si astepti dupa marfa... mai ales dupa asta care cica tre' sa ajunga la mine !

Carmen 07 ianuarie, 2009 09:02  

Rita, da-mi o adresa de mail...sa incerc eu sa te mai inviorez cu cate ceva haios...si chiar apetisant :)

Elena 07 ianuarie, 2009 11:31  

Ajunge repede marfa Rita, Miki nu se joaca;) - Miki, am zis bine sefa?:D

miki 07 ianuarie, 2009 12:16  

nu va bateti fetelor, ca iaurtul meu cu bobite inca nu a aparut! pfff...

Elena 07 ianuarie, 2009 13:16  

Miki, e problema si la noi, nu am gasit iaurturi de nici un fel:(

Rita 07 ianuarie, 2009 19:23  

Carmen, pe incercate - deja, adica - adresele de mail nu imi aduc decat si mai mari batai de cap :D

Miki - sorry, my magic did not work today :( a obosit si el - magicul :D

Elena, lasa ca biata Miki are ea alte treburi decat marfa mea :)

Lucian 07 ianuarie, 2009 23:05  

rita, nu-ti face probleme blogger? de aseara a luat-o razna pe la mine

Rita 08 ianuarie, 2009 01:32  

Acu' ca zici :D tocmai mi-a luat 10 minute sa scriu raspunsul asta...
Dar pana acuma, n-am avut probleme, fiindca n-am umblat cu el. Sau n-am avut probleme cu blogger, mai bine zis !

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP