Blog Widget by LinkWithin

Reset (leapsa)

luni, 26 ianuarie 2009

Leapsa-pedeapsa de la Innu :D fiindca am zis ca nu e morbida :)Chiar nu mi se pare, mai degraba e, cum ziceam, de re-asezare a prioritatilor. Ceea ce, daca ma uit acuma la raspunsuri, nu prea am infaptuit. Dar asta nu inseamna decat ca n-am pus in cuvinte, aici. Deci, here goes.

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?
In general, deja platesc pentru ce imi place :) da' mi-ar placea sa am mai multi bani pentru asta. Mai interesant mi s-ar parea sa sa fiu platita ca sa fac ce-mi place :P

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
Huh, asta e grea... mi-as face program saptamanal de iesit in oras cu prietenii. Si ar mai fi si alte lucruri, dar depinde daca mai traiesc 5 ani doar eu, sau tot restul lumii :)

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum? Nope; in primul rand mi-as lua un an sabatic. Dupa aia, mai vedem :)

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara?
N-as vrea sa scrie despre mine in ziar. Not really, no.

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
Ca am facut cele mai inspirate cadouri :P

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
Numele corect.

7. Cand erai mica ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
Clasica doctorita, dar ma luptam deja din greu pentru asta - detalii aici. Inutil sa zic ca acuma n-as mai vrea asta, in ruptul capului !

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
As scrie o carte. Ba chiar mai multe.

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
Ca i-am invatat aproape tot ce stiu (ei) :)

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?
Si asta e grea... M-as intreba daca as fi in stare sa o iau de la capat a doua zi si ce anume as schimba pe traseu. Atat.

Mai e cineva care a scapat de leapsa - si are chef sa raspunda ? Sa se serveasca la liber :)

9 comentarii:

innuenda 26 ianuarie, 2009 02:51  

Aha! Te-ai organizat. Cuminţică, pragmatică, modestă. Aşa te văd în urma răspunsurilor tale.

Lucian 26 ianuarie, 2009 16:23  

exact cum a zis innu...
off-topic: ti-ai schimbat ceva pe aici, fontul, culoarea, ceva ceva tot ai schimbat, nu?

Rita 26 ianuarie, 2009 17:10  

Innu & Lucian: apele linistite sunt adanci :D cum ziceam, n-am verbalizat chiar totul aici ;)

Lucian - nu, n-am schimbat nimic - ori n-ai mai "fost" tu pe-aici de mult.
Oricum ar fi - sper ca e de bine :P

Lucian 26 ianuarie, 2009 17:17  

cred ca am schimbat eu. azi-noapte mi-am instalat vreo 10 noi programele, am sters altele, am facut o curatenie generala si am impresia ca s-a modificat ceva si la display-ul meu

Lucian 26 ianuarie, 2009 17:17  

da, n-am mai fost de mult timp pe aici, de ieri adica :)

Elena 26 ianuarie, 2009 22:39  

Nuuu, nu e morbida deloc!:P

Rita 26 ianuarie, 2009 23:30  

Lucian, glumeam :D

Elena, ce, asa ti se pare ? mie nu, deloc :)
Pfff, vezi ca acush iti iei leapsa :P

ritchiu 26 ianuarie, 2009 23:35  

eu am scăpat..cred :D dar nici nu mă ard degetel, plus că am alta neonorată de la amicul paul...pfff, greu viaţa, dar frumos! :))

Rita 26 ianuarie, 2009 23:54  

In your own time, Nelu :) Daca zici tu ca-i frumos...

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP