Blog Widget by LinkWithin

Somnul

duminică, 11 ianuarie 2009

Sunt intr-o stare continua de moleseala si daca stau 10 minute nemiscata intr-un loc pasesc in lumea viserlor. Ma rog, impropriu zis in lumea viselor, fiindca mi-e lene si sa visez.
Doua seri la rand am adormit inainte de 12 noaptea - pffff, macar sa fi fost "work nights" - plus ca ieri am atipit in timpul zilei de vreo 2 ori :(
Partea proasta e ca am inceput sa am dureri de coloana de la posturile ciudate in care ma prinde somnul - cel mai adesea cu gatul stramb. In ritmul asta o sa trebuiasca sa fac masaj terapeutic fiindca dorm ! Desi... nu cred ca e chiar cel mai rau lucru care mi se poate intampla :D

18 comentarii:

Lucian 12 ianuarie, 2009 08:21  

post-ul asta e numai de bine: somnul e bun - clar, somnul inainte de 12 e chiar foarte bun, ca dormi mai mult - clar, masajul e super, asa ca s-auzim numai de bine :)

Rita 12 ianuarie, 2009 20:00  

E doar o aparenta de bine, Lucian. In afara de zilele cu gripa, cand oricum mi-era greu si sa stau in picioare, ce zic eu - sa tin ochii deschisi, n-am mai dormit in timpul zilei de cand aveam 5-6 ani. Si chiar si atunci maaari eforturi trebuia sa depuna bunica-mea, saraca...
Cat despre masaj - inca nu s-a intamplat si va mai dura asa ca nu prea e bine. Na !

ritchiu 12 ianuarie, 2009 21:48  

hmmm, aveam şi eu boala asta, dar mi-a trecut..cu somn :))

Rita 12 ianuarie, 2009 22:11  

Nelu, eu sunt cunoscuta pentru rezistenta fara somn :) asa ca ma enerveaza somnul asta de tip letargic - ma scoate din ale mele, si nu e bun deloc pentru viitorul imediat.
Probabil ca prima chestiune o genereaza pe a doua, asa ca n-ar trebui nici sa ma mir, nici sa ma plang. Dar tot ma enerveaza.

Lucian 12 ianuarie, 2009 22:13  

deci ramanem cu "s-auzim numai de bine" :)

Rita 12 ianuarie, 2009 22:19  

Intotdeauna, Lucian :)

ritchiu 12 ianuarie, 2009 23:58  

las' că trece! cu somn, normal ;))

miki 13 ianuarie, 2009 00:29  

rito, te intinzi cu gluma, zau asa! lasa prostiile, mananca cu vitamine sau ceva. ca pana vine primavara cu atitudinea eei zen cu tot mai e ceva! nu te poti baza pe asta..

Rita 13 ianuarie, 2009 00:33  

Daca zici tu, Nelu :D ma duc la somn acusica...

Pfoa, Miki, azi am luat o vitamina asa "periculoasa" ca farmacista a zis sa iau una la 2 zile. Ca atare, acuma imi pica ochii in gura de somn :P
Dar nu renunt ! maine mai iau una :D ce poa' sa se intample ??!

miki 13 ianuarie, 2009 00:34  

vitamine care fac.... somn?!?!

cred ca daca iei si maine una, o sa dormi ziua! :D

Rita 13 ianuarie, 2009 00:38  

Hihi, maine ma duc sa vizionez un ministru - poate adorm in timpul vizionarii :))))

miki 13 ianuarie, 2009 00:46  

n-ai putea. ai fi prea impresionata de moment :D

Rita 13 ianuarie, 2009 00:54  

Nici nu ma indoiesc, imi vine sa adorm numa' cand ma gandesc :D

miki 13 ianuarie, 2009 00:55  

aaa... noapte buna? :) eu chiar TREBUIE sa dorm :)

Rita 13 ianuarie, 2009 00:57  

Noapte sa fie, pentru toata populatia blogosferei :D si eu trebuie, ca nu mai poci...

miki 13 ianuarie, 2009 01:00  

vise placute, daaaaaa? :) ciaooo

Carmen 13 ianuarie, 2009 09:22  

Hai c-am ajuns cu lectura si la tine :)
Pai lasa somnu ca e bun...si vitaminele poate doar asa se asimileaza mai bine , in somn...profita daca asa cere corpul :)

Rita 13 ianuarie, 2009 21:33  

Miki, n-a fost sa fie, somn greu :D

Carmen, sper sa se asimileze mai repede, ca acus intru la supradoza de vitamine :D maine am sa iau a 3-a vitamina consecutiva din alea de trebuia din 2 in 2. Sa vedem, sa vedem ce poate sa faca !

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP