Blog Widget by LinkWithin

Ura, l-am gasit !

vineri, 16 ianuarie 2009

Da, chiar l-am gasit, pe el ,horoscopul perfect, pentru anul perfect - anume acest an, bineinteles ! Imi vine chiar sa sar intr-un picior, dar nu sar - fiindca pe horoscopul l-am gasit acum cateva ore bune si, in plus, la ora asta cred ca ma trezesc direct cu vecinii in casa - nu se mai obosesc cu batutul in teava sau la usa :P
Sa revenim, deci: horoscopul perfect, care anunta obstacole minime, care vor fi depasite cu succese rasunatoare, la toate capitolele. Nimic, dar nimic nu-mi sta in cale.
Ce criza financiara globala ?! Ce angoase, ce nedumeriri despre sensul vietii si utilitatea trecerii noastre pe pamant ?! Ce oboseala psihica, fizica si meta-fizica ?!
La mine or sa curga banii, va zic ! o sa muncesc, fireste, corespunzator ca si pana acuma, dar de data asta si cu o semnificativa rata de succes. O sa-mi urmez preocuparile artistice, o sa-mi (re)gasesc "dream job-ul", o sa am un tonus de mare exceptie, in ciuda micilor probleme de pe traseu, Fat Frumos o sa bata la usa si o sa torn si vreo 2 copii pana la sfarsitul anului ! Ma rog, ultima parte e o exagerare, dar horoscopul zice ca nu poate se fie decat de bine. Deci daca asa zice, asa trebuie sa fie. Gata, s-a hotarat !
De maine - adica azi - astept sa se infaptuiasca micile miracole ;) [Oare vitaminele alea pentru zmei pe care le iau prea des au ceva de-a face cu chestiunea asta ?!]

16 comentarii:

Elena 16 ianuarie, 2009 09:45  

Fiind colege de zodiac, ma gandesc timid ca poate vom imparti anul asta asa... frateste, cu bune si rele (fereasca, astea sa se duca pe luna;))
La faza cu Fat Frumos zic pas, nu de alta dar mi-a ajuns bataia de acum 7 ani si ceva:) Si zici de dream job????
Si daca tot am aberat atat, pliz da-ne si sursa

Carmen 16 ianuarie, 2009 10:54  

da, chiar asa, da-ne si sursa, nu fi egoista :)...lasa-ne si pe noi sa ne bucuram :)
..vitaminele sigur au ajutat la faza cu saritul :)

eu una nu cred in horoscop, dar o veste buna strecurata in subconstient, chiar nu strica :)

Rita 16 ianuarie, 2009 14:26  

Elena, iti foarte doresc sa impartim toate bunele :D eu asa incantata am fost ca mi s-a parut ca nu mai am nicio problema pe lume :D Numai sa te uiti la cariera, si sa-mi zici dupa aia ;) Ah, sa nu uit, aici gasesti minunea :D

Carmen, pai da, pe vestea buna contam si eu - am cautat indelung fix horoscopul care sa dea vesti bune - fara sa fie totusi vesti bune din alea utopice :D

Lucian 16 ianuarie, 2009 15:16  

nu cumva ti-ai schimbat si tu zodia, ca umbla vorba in targ ca a aparut o zodie noua :)

Rita 16 ianuarie, 2009 15:23  

:)) Lucian, tocmai mi-a comunicat colega mea despre aceasta descoperire. Se pare ca sunt Balanta - ceea ce cu simtul meu al mersului pe sarma - la figurat, desigur - mi se pare foarte potrivit :D

Elena 16 ianuarie, 2009 15:42  

Deci am studiat cu atentie si cu pixul in mana oferta horoscopului, imi place in proportie de... sa zicem 75%. La partea cu dragostea am strambat din nas, ca eu intru la aia cu relatii vechi, si... cica vine iar cutremurul, grrrr:) O sa caut unul pozitiv si il adaug la asta... are ceva????:))

Rita 16 ianuarie, 2009 15:45  

Pai Elena, tocmai asta e metoda de baza :))) iei bucatile care iti convin din diferite surse ;;)
Pentru mine asta e bun +90%

Lucian 16 ianuarie, 2009 16:00  

fiecare cu ce-l doare :)

Rita 16 ianuarie, 2009 17:25  

Lucian - da, evident, dar la ce anume te referi ? :D

Carmen 16 ianuarie, 2009 17:53  

Mie singura chestie cu care nu mi-ar convenii e la sanatate...imi zice ca iau proportii , serioase ...no no no...asta o scoatem din calcul :)
in rest toate bune

miki 16 ianuarie, 2009 23:13  

bai, pai la modul depresivo-letargic cu care ai inceput tu anul, horoscopul ala pare a fi exact ce trebuie. sa zicem totusi ca ceea ce s-a intamplat a fost o ultima manifestare a horoscopului de anul trecut ;)

..nu pot sa ma iau prea tare de previziunile alea, ca am citit commentul elenei si mi-am dat seama ca si eu sunt in aceeasi oala. sa petreceeeeeem!

Rita 17 ianuarie, 2009 00:37  

People, hey, voi sa nu imi distrugeti mie horoscopul perfect cu mari greutate gasit, da ?

Carmen, Miki, va dau dezlegare sa va cautati inlocuitori pentru orice parti din horoscop care nu se potrivesc cu dorintele si rezolutiile de anul nou :D

innuenda 18 ianuarie, 2009 12:19  

Rita, dă şi tu linkuri, ceva, că şi subconştientul meu aşteaptă miracole. Deci rac, după ritul vechi, după ăsta nou, cu a 13-a zodie, nu ştiu ce!:D

Rita 18 ianuarie, 2009 13:00  

Innu, iti dau linkul, dar cu disclaimer :) asta e ala bun pentru mine, nu garantez ca e la fl pentru toata lumea. Deja colegele mele de zodie care-s mai maritate n-au fost asa incantate :D Deci e liber la gasit acel anume horoscop care iti zice tie ce trebuie ;) http://astromax.eva.ro/content/horoscop-2009-rac.html
Era si mai sus, dar nu prea se vede

Lucian 18 ianuarie, 2009 22:04  

au trecut 2 zile si am uitat la ce ma refeream. stai sa mai citesc inca o data.
asa, cred ca vroiam sa spun ca fiecare isi alege horoscopul in functie de cum ii convine. cred :)

Rita 18 ianuarie, 2009 22:06  

Pai da, catre asta indemnam si eu lumea :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP