Blog Widget by LinkWithin

AMR

marți, 17 februarie 2009

2 saptamani. De azi in 2 saptamani o sa ma tarasc spre un somn chinuit intr-un pat mititel de undeva din Hanovra. Ma duc la cel mai mare targ european de... ceva. Cu tot cu ziua de dinaintea inceperii, inseamna 7 zile.
Am sa stau mai mult sau mai putin in picioare toata ziulica, de la 9 la 6, sa vorbesc cu (sper, pentru binele comun) o gramada de oameni. Am sa incerc sa rezolv de la distanta si probleme urgente si importantissime de la birou. Am sa stau si peste program in targ pentru treaba asta, ca sa mai prind un fir de net. Am sa primesc plangeri de la diversi oameni pentru lucruri care nu se intampla cum trebuie, deloc din vina mea, dar ce conteaza, sunt si tap ispasitor.
Am sa ies in oras in fiecare seara - networking, de ! - si am sa beau o gramada de bere nemteasca nefiltrata - eu, care aici nu pun gura pe bere, vreodata. O sa mananc ciolan cu varza si pretzels.
O sa fac cumparaturi fulger, in 20 de minute - cu oprirea obligatorie la Esprit :). Anul asta vreau un tricou bleumarin dragut si inca o pereche de pantaloni sport... O sa imi mai cumpar si anul asta, ca si in ceilalti 5 ani de cand ma duc, o pereche noua de pantofi comozi, care sa imi menajeze picioarele chinuite in zilele de targ. Tot pentru asta o sa imi cumpar inca niste crema ostoitoare.
O sa ma stresez ca nu vine lumea in vizita, ca oamenii mei nu sunt multumiti, ca mai vor sa mai facem si alte chestii prin alte tari, ca n-a ajuns mancarea pentru petrecere, ca n-avem bani sa mai cumparam si niste bere in plus, ca nu e toata lumea la post, ca eu imi racesc gura de pomana toata ziua si ca pe mine nu ma ajuta nimeni, deloc, niciodata.
Si am sa ma culc la 2 dimineata si am sa ma scol la 7 - ca sa fac naveta cu trenul (10 minute, doar, dar tot naveta) si sa umblu cu autobuzul prin complexul expozitional si la 9 sa fiu in pozitie de drepti, cu mana la chipiu.

Si dupa ultima zi de targ, mai suferinda ca un pulover de mohair in programul de stoarcere agresiva, probabil ca o sa ma urc intr-un tren, si nu intr-un avion, si o sa ma duc cu ditamai geamantanul dupa mine la Bruxelles.
Unde, fresh ca o portocala in stare lichida, trebuie sa particip la un trainig despre chestii europene. O distractie intreaga...

Si partea cea mai tare, ca tot ziceam de geamantan, e ca o sa trebuiasca sa impachetez jumate din existenta mea pentru deplasarea asta - costume, pantaloni si sacouri separate, camasi, pentru zilele de stat drepti, vreo 2 tricouri, vreo 2 jachete si blugi pentru after hours, ciorapi, dresuri, alte alea, 1 kil de diverse cosmetice, trusa de unghii, fierul de calcat, uscator si perie, pantofi, ghete, vreo 2-3 carti. Plus Ghita si niste materiale pentru targ, suficient de intarziate incat sa nu mai poata fi trimise altfel.
Si sunt sigura ca am uitat cate ceva...

12 comentarii:

RDG 18 februarie, 2009 03:18  

Ce inseamna AMR?
In rest, ma bucur ca iar te plimbi... stiu, am citit mesajul... dar ma bucur!

emma 18 februarie, 2009 10:24  

au mai ramas

Maria Coman 18 februarie, 2009 12:03  

pentru ciolanul cu varza te invidiez. de fapt si pentru restul. bafta, rita

alyana 18 februarie, 2009 12:42  

imi aduc aminte de tricourile cu pisicute pe care ni le-ai cumparat intr-un an si de costumul albastru pe care ti le-ai luat de la esprit... asa ca merita cumparaturile. gandeste-te la distractia de seara si va trece mai repede timpul

comanu 18 februarie, 2009 16:32  

mah tu esti ca guvernu;bagi fitile cu jafu de la cluj si nu zici nici pas de concedierile masive.te plangi ca car (asta e, c-o cacofoneala toti suntem datori), ca mar si acolo, adica in tarle foarte straine, trai neneaca.

miki 18 februarie, 2009 20:42  

nu inteleg pana la urma daca sti entuziasmata sau inoportunata. sau amandoua. cred ca amandoua. deci pofta buna. si betie de bere placuta. si distractie placuta. hai ma, ca uite cate motive ai sa fii entuziasmata!

Rita 19 februarie, 2009 00:17  

Ralucita - cum zice si Emma - "au mai ramas" - e folosit de militarii in termen, pentru cat le mai ramanea pana sa termine armata :)

Emma - thx :)

Maria - ciolanul, ce-i drept, e priceless, vorba ceea :D pentru restul, ce sa zic, sper sa supravietuiesc...

Alyana - :D pisicutele au fost prima data, in 2005, ages ago...

Comanu - da ma, da' in tari straine macar e "work hard, play harder". Aicea e "work hard, and then work harder". Si tarile straine sunt - cat ? 15 zile pe an ? de munca, ma repet...

Miki - cum ii ziceam lu' domnu' comanu', cu toata munca, macar e si un pic de fun. Deci sunt de-amandoua :)
A, de la berea nu ma imbat, domne, deloc ! ;)

cristina 19 februarie, 2009 16:10  

Rita, mi-e un dor de Europa ca pana si statul ala in picioare la targ (din care am mancat si eu o paine europeana) imi suna bine ...

Hai, ca pe ansamblu nu e rau, succes si la cat mai multi vizitatori (si mai ales la cat mai multe contracte, ca de gura-casca pe la targuri ... ;) !

Rita 19 februarie, 2009 22:57  

Cristina, saru'mana :D asa sa fie ! - uite cine stie cu ce se mananca, of...

Lucian 21 februarie, 2009 15:49  

ha! tu stii deja ce te asteapta si te faci ca nu mai vrei. ba sa vrei, ca nu e dupa tine, sa-ti fie clar! deci distractie placuta. e distractie, nu-i asa? :)

Rita 21 februarie, 2009 23:37  

Lucian, sunt foarte constienta ca nu e dupa mine :) asa ca ma resemnez si incerc apreciez ca macar exista si o parte buna - work hard, play harder, cum iti zic ! :D

avram 19 martie, 2009 14:14  

vreau si eu in europa ...cine ma ia?? :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP