Blog Widget by LinkWithin

Updates

sâmbătă, 7 martie 2009

Update la update :D - iaca pozele.

Ar fi destul de multe de povestit dar nici eu n-am timp, nici voi rabdare, asa ca pe scurt :P

Cazare jalnica – igiena si curatenie, in general, mai mult decat cu lipsuri, iar mutarea pentru o noapte in alta locatie a facut lucrurile insuportabile (mi-am facut si desfacut bagajul de 2 ori, cu tot ce implica asta). Nu ma asteptam de la nemti deloc, dar deloc !

Centrala care da caldura se inchide peste noapte, asa ca in ultimele zile (nopti) am tremurat in toata regula – din nou, dezamagire, cu toate ca stiam ca astia se conserva si fac economii in acelasi timp.

Vremea e mai mult decat acceptabila – pentru Hanovra si pentru perioada asta a anului - adica, daca mi-am permis eu sa umblu in pantofi... Numai ieri a plouat cam mult si cam apasator, dar mi-am cumparat o umbrela mica si albastra care a salvat situatia.

Am iesit in fiecare seara, macar sa mancam, ceea ce probabil ca e mai mult decat am iesit in ultimele 4 luni acasa :P si am baut bere – nu multa in sine, dar mai multa decat as bea intr-un an acasa, mai ales ca acasa nu beau deloc bere. Dar vorba aia „when in Rome...” :D Sper sa mai apucam si un dans totusi - incerc sa organizez pentru seara asta, sa vedem ce iese, desi perspectivele-s cam slabe. N-au niciun haz oamenii astia, zau ! :P

Miscarea la targ, desi e maxima aglomeratie, nu e asa de spectaculoasa – sau nu pentru noi – sunt o gramada de oameni care n-au nicio treaba cu obiectul muncii ca sa zic asa. Am dezvoltat o fobie legata de mainile murdare, neingrijite si unghii netaiate – la barbati. Ah, nu ca femeile ar fi cu mult mai breze – dar la alte categorii. Iar mainile oamenilor au umblat chiar pe sub nasul meu, ca sa zic asa.

Anii trecuti parca erau mai multi vizitatori de business. Anul asta cred ca s-au dat multe invitatii grautuite – si noi am dat – si ca atare, numai cine n-a vrut n-a putut sa intre. O gramada de copchii aflati la promenada si in cautarea de obiecte promotionale si cadouri. Unul chiar m-a intrebat ce beau eu din pahar – noroc ca era cafea si el n-avea decat vreo 12 ani, ca altfel ma trezeazm ca imi sterpeleste paharul si pleaca cu el... Oricum, adolescentii germani sunt o natie de oameni aparte. Desi probabil ca nici ai nostri nu sunt de lepadat :P

Sa nu uit - trec o gramada de romani (stabiliti in Germania, in general) pe la stand, sa vada asa, de curiozitate, ce prezinta Romania. Nu ca vreau sa fiu rea, dar chiar sunt :P - cred ca daca le-am da niste CD-uri sau macar niste sarmale, ar fi mai binevoitori si admirativi. Nemultumire maxima, va zic.

All in all, se pare ca ne merge mai bine anul asta ca anul trecut – ceea ce, dat fiind ca organizarea sa-a facut pe ultimii 10 metri, nu poate decat sa ne (ma) bucure.Ca sa spun drept insa, m-am cam saturat de sportul asta – cu sprintul pe final adica.

Azi si maine sunt zile moarte, adica am venit in targ sa pierdem vremea – sunt foarte - FOARTE multi copii, adolescenti, familii cu bebelusii dupa ei – ceva de speriat.

Maine se termina devreme – ceea ce e perfect, fiindca la ora 4 am tren spre Buxelles. 6 ore, cu o pauza de vreo ora – si schimbarea trenului – in Koln. Deloc nu-mi convine, din perspectiva trollerului, dar macar stiu ca o sa lipseasca cele 7 kg suplimentare pentru care a trebuit sa platesc 74 de euro la Czech. Adica sper ca or sa lipseasca :D

Eu speram de la DB sa aiba si internet in tren - si bineinteles si prize. Dar se pare ca nu am decat priza, si nici aia nu e sigur – nici macar la clasa 1. Ma rog, om mai vedea. Mi-am luat de citit, asa ca ocupatie voi avea, cu siguranta.

12 comentarii:

Elena 07 martie, 2009 20:40  

Drum bun maine! Si eu astept cu interes pozele:P

Lucian 07 martie, 2009 23:57  

ha! sa te mai aud ca te plangi de trenurile romanesti! :)
sa inteleg ca e bine ca s-a terminat? eu as mai fi stat putin pe acolo :). drum bun maine si distractie sau odihna placuta la bruxelles :)

Rita 08 martie, 2009 12:34  

Elena, gata si cu pozele :D cred ca mai urmeaza cateva, sa vad ce recolta mai am ;)

Lucian - ultimele experiente cu trenurile romanesti au fost chiar placute :) Pe de alta parte, pot sa supravietuiesc fara priza si internet, pana la urma :D restul conteaza.
Ce sa zic, mi-a ajuns de targ, dar nu prea am chef sa ma intorc acasa - si in plus Bruxelles-ul n-o sa fie prea placut...
Adica, m-am hotarat, n-am chef DELOC sa ma intorc acasa ! o sa fiu iar consemnata la birou pana la ore tarzii :(((

Lucian 08 martie, 2009 16:03  

inghesuiala mare prin localurile alea...
nu mi-am dat seama care era arnoldul adevarat, ala din terminator sau cel de la tribuna. amandoi parca erau din ceara. chiar asa, a vb in germana sau in engleza?

Rita 08 martie, 2009 21:41  

Lucian, a vorbit in engleza, si si-a punctat discursul cu celebrele replici - "I´ll be back" si "Hasta la vista" :))

miki 08 martie, 2009 23:51  

pppppppppfffffffffffffff...................

nu rezolva omul nimic serios cu tine. hai mai rita, si astia erau arieni, stii tu, cea mai buna rasa din toate. macar unul sa fi gasit si tu :)

Elena 09 martie, 2009 15:24  

Deci in 4 poze te-am identificat:)
Si m-au "enervat" tare pozele cu mancarea:))))

miki 09 martie, 2009 15:57  

heeei, eu nu am fost capabila sa o identific!!!

Rita 09 martie, 2009 17:28  

Miki - pai dar eu ce sa fac cu arienii ?! ca nici engleza lor nu o vorbesc, ce sa mai zic de germana :D si oricum majoritatea sunt prea masivi pentru mine :)

Elena, pozele cu mancarea sunt de la petrecere romaneasca :D sau nu de alea zici ? ;;) ca au mai fost si alte mancari..

Miki - pai cum, se poate ? :D am o bluza verde pe undeva ;;)

Lucian 09 martie, 2009 23:05  

elena, cum in 4? eu am vazut-o doar in doua :)

Rita 10 martie, 2009 01:07  

Sunt fix in 3 :) Lucian, si in ultima, adica :D

avram 19 martie, 2009 14:23  

Go, Go, Go !!!

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP