Blog Widget by LinkWithin

I have done the deed

vineri, 27 martie 2009

Ca doar v-am avertizat :D si inca lipseste din poza ultimul numar al revistei [v. widgetul TopGear alaturat]. Am cheltuit o mica avere, bineinteles, dar te pui in calea fixatiilor omului ?! Nu-s toate pentru mine - sper sa nu stric supriza, cu aceasta ocazie.
In caz ca nu se vede bine - avem 2 seturi de 2 dvd-uri cu "The Great Adventures" - Polar Special, US Trip, Botswana si Vietnam Special. Desi as fi avut timp, nu m-am uitat la ele inca - stiti, dupa principiul "pour la bonne bouche" :D
Si, ca sa vedeti ca sunt oarecum cumpatata, nu mi-am cumparat cartile lui Richard. Maybe next time...

In plus, cat am fost la Londra, am vazut o emisiune pe BBC2, si alte cateva pe situl BBC dintr-o serie recenta [nu sunt accesibile decat din UK] si cateva clipuri chiar din ultima serie, de pe situl TopGear [v. paranteza anterioara...]. Da, am fost foarte ocupata :D

Ah si nu, nu mi-a trecut :P Si sunt din ce in ce mai revoltata ca A3, din diferite motive irelevante[liberali, mitinguri, fmi], tot continua sa amane difuzarea emisiunii - si vinerea seara si sambata dimineata !

7 comentarii:

Lucian 30 martie, 2009 20:21  

OMG!!! nu esti pe treaba ta :)

Rita 30 martie, 2009 20:29  

Ba da, tocmai :)

Lucian 30 martie, 2009 23:31  

no bine, sa-mi povestesti ce vezi pe dvd-urile alea :)

Rita 30 martie, 2009 23:33  

Mai incolo :) mai avem rabdare ;;)

Lucian 17 aprilie, 2009 11:01  

am avut rabdare, deci cum sunt? :)
duminica seara incepe o noua serie pe antena 3. ei spun ca e cea mai recenta

Lucian 17 aprilie, 2009 11:02  

iar moderezi comentariile?

Rita 17 aprilie, 2009 11:23  

Nu m-am uitat decat la Botswana :) pe care o vazusem pe bucati pe Internet - cred ca de Paste o sa ma mai uit la inca unul.
Si zici ca se muta duminica ?! abia astept, ca in ultimele saptamani n-au mai dat vinerea seara, din motive de editie speciala.

Am pus moderare doar pentru posturile mai vechi de 10 zile sau asa ceva.

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP