Blog Widget by LinkWithin

Lucruri dragute

miercuri, 11 martie 2009

Hai ca n-a fost totul chiar asa de neplacut :) adica sunt inca racita, tot n-am terminat de facut bagajul - a 6-a oara in ultimele 10 zile, maine iar ma scol cu noaptea in cap si de fapt n-am niciun chef sa ma intorc acasa.

Dar am mai recuperat din citit; si m-am intalnit cu niste prieteni buni si dragi, mai vechi si mai noi, si cu niste oameni isteti, si da, si cu niste oameni mai putin isteti, ceea ce m-a facut pe mine sa ma simt mai isteata :P.
Am o bluza albastra noua - cu pampon - si niste fulare colorate noi; si niste camasi de mare viitor, din seriile "cu dungi" si "albe"; i-am iertat pe nemti ca fac pantofi urati, fiindca mi-am gasit niste pantofi comozi si relativ draguti - sper sa tina la fel de bine si sa fie mai prietenosi decat perechea de anul trecut, mai ales ca-s mai inalta, cu astia :D.
Am fost la FNAC si m-am ales cu 7 Agathe frantuzesti noi si necitite [sper, ca n-am cu cine schimba dublurile :D]; mi-am luat si un CD, dar fiindca era spart, si fiindca nu mai aveau altul, mi-au dat banii inapoi, la minut. Cred ca n-a fost sa fie :)
N-am ratat berea si ciolanul - dar nici crème brulée, ba chiar am si o pereche de mini-sandvisuri "Angelina & Brad" [da, sunt diferite :)]; si am baut 2 cafele decofeinizate ieri seara, dupa care n-am avut nicio jena sa dorm bustean - si infrigurata.
Hotelul de Bruxelles e un hotel-concept, cu detalii gandite bine si care te surprind pe ici pe colo; au chiar si 2 CD-uri mixate special pentru hotel de un DJ, cu muzici care se aud prin spatiile comune si care pot fi cumparate, pentru prelungirea atmosferei si acasa; desi mi s-a parut ciudatica, camera e simpatica pana la urma si are un soare mare si galben, cu tot cu curcubeu pictat pe perete; iar la receptie sunt fructiere cu mere rosii, bot de iepure :D Si chiar daca dimineata m-am trezit cu gandul sa fac reclamatie despre temperatura, acuma ca s-a incalzit la loc, mi-a mai trecut :P

Si, ce e mai important, peste nici 2 saptamani, o iau de la capat :D Londra, sosesc !

9 comentarii:

Lucian 11 martie, 2009 13:29  

mai, tu ma enervezi... pai iar pleci? la londra? si te mai si plangi pe alocuri? :))
7 (sapte)??? I rest my case... :)

comanu 11 martie, 2009 15:11  

pleci si la londra.
i hate you so much.
sper sa primesti pasaport biometric.

Rita 11 martie, 2009 23:43  

Lucian, si tu ma enervezi pe mine, na ! :P dupa cum v-am esplicat in nenumarate randuri, it's work, not fun. Desi al cincilea an la Hanovra (deci spre 40 de zile petrecute acolo) inca n-am vazut mai nimic din orasul ala. In afara de magazine si carciumi, care oricum nu se pun, ca avem si aici :P
Si care era "the case" cu 7 ? ca nu e evident :P

Comanu - I so hated you when you were there :P suntem chit, deci. depinde de ce "biometrizeaza" pasaportul ala, in principiu nu ma derajjeaza :P

Carmen 12 martie, 2009 11:02  

plimbare..plimabare...si eu vreau...offf...nu mai am ce zice :)

Lucian 12 martie, 2009 23:35  

the curious case ar fi ca sunt prea multe agathe, asta era :)

Rita 12 martie, 2009 23:37  

Eee, acuma ! cine poate zice ce inseamna prea mult ? prea mult pentru tine ar putea sa nu fie destul pentru mine - si invers :P

Rita 13 martie, 2009 00:29  

Carmen, pai nu e doar plimbare :) doar din aia as vrea si eu...

miki 14 martie, 2009 22:09  

londonezii sunt stapanii camasilor! poate reusesti sa intregesti si colectia "colorate" :)

Rita 16 martie, 2009 11:07  

Uof, Miki, pai acuma zici ? :D cand am matrasit bugetul de camasi pentru tot anul ? :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP