Blog Widget by LinkWithin

Rita prin Europa

duminică, 8 martie 2009

Deci da. Cum zice Murphy ? Daca ceva se rau se poate intampla, se va intampla ? Ei, s-a intamplat :P
Din ratiuni pe care nu mai are rost sa le discutam, am pierdut legatura spre Bruxelles din Koln, asa ca acuma sunt la hotelul Ibis din gara (fiindca trenul ratat era ultimul pe ziua de azi) cu toate formalitatile stabilite, inclusiv biletul cumparat pentru primul tren de maine.
Ma distrez teribil, ce sa mai zic, si va si aud cum radeti pe infundate :P

In orice caz, 2 lucruri merita subliniate: 1. cu aceasta ocazie pot sa vad, pret de 2 minute si Domul, de fapt, daca ma uit peste umar, de aici din holul hotelului (nu mi-am luat camera cu internet, macar sa dorm in noaptea asta), il vad in toata splendoarea, si 2. sunt un geniu organizatoric - odata trecut momentul de panica, am rezolvat toate alea cu o detasare si o promptitudine demne de o cauza mai buna.
Asa, acuma ma duc sa meditez la celebra expresie "of, ca fara noroc m-a facut mama" si la completarea "ce vina are femeia, daca tu esti ametita ?!". Clar, e din cauza primaverii... sau, mai stii ?! :P

8 comentarii:

miki 08 martie, 2009 23:52  

:)) pai de cand iti citesc eu blogul, ar fi fost mult mai ciudat daca nu ai fi patit ceva de genul asta! :))

aplaudam geniul organizatoric din tine. stiam ca e acolo!

Maria Coman 09 martie, 2009 15:25  

ai ajuns?

Elena 09 martie, 2009 15:26  

Da mai, Murphy asta e un mare plimbaret. Si sa stii ca nu am ras:P

miki 09 martie, 2009 15:56  

elena, pai razi de raul omului? :)

Elena 09 martie, 2009 16:07  

sa fiu asa (indoi degetul:)))) daca am ras:P

Rita 09 martie, 2009 17:37  

Miki, eu una speram ca mi-a mai trecut :D

Maria, incredibil, dar am ajuns :D trenul a ajuns la 9:35 si la 10:00 eram la locatie, inaintea unora care stau in Brux. si cu tot ambuteiajul din capul strazii.

Elena - puteai sa razi, si eu am ras, dupa ce mi-a trecut momentul de panica :D adevarul e ca e super-amuzant sa mi se intample cate o nastrusnicie de fiecare data cand ies din casa, practic :D

Miki - zau ca nu ma supar, are voie :D

Lucian 09 martie, 2009 23:04  

eu am ras :)))
cum e in belgia?

Rita 10 martie, 2009 01:02  

Frig, la naiba ! Am racit...

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP