Blog Widget by LinkWithin

Examen

joi, 30 aprilie 2009

O fata draguta sta rexata, picior peste picior; are o cana colorata si un penar tot asa; e machiata dragut, desi probabil ca un pic prea mult pentru varsta ei, cu gene lungi si buze rosii. Vrea sa fie de pe-acuma femeie fatala, dar pana la sfarsit se va dovedi ca e inca o pustoaica putin ametita care de emotie a uitat sa-si treaca numele si dupa aia l-a gresit.

Un baiat simpatic, pustan, cu inel pe deget, desi clar nu e insurat, si care e obisnuit sa copieze - il prind mereu uitandu-se la mine cand ridic privirea din carte; se uita pe pereti si se joaca cu pixul in timp ce citeste intrebarile, bate din picior ritmic, se uita intr-una la colegi. Habar n-are despre ce scrie sau despre ce ar trebui sa scrie, dar o scoate el la capat pana la urma.

O domnisoara stearsa pe care aproape ca n-as fi vazut-o daca nu si-ar fi suflat nasul zgomostos, din 3 in 3 minute. E atenta doar la foile ei si altceva nici n-o intereseaza pe lume. Probabil ca o sa obtina punctajul cel mai mare.

O fata plinuta si complexata sta incovoiata peste masa si hartii si arunca priviri absente peretelui din fata ei. Desi eu cred ca verifica in timpul si in felul asta daca baiatul de langa ea se uita in foile ei - ca sa-i prinda privirea si sa schimbe informatii. Doar pentru asta, fiindca altceva n-ar indrazni in viata ei.

Asta in schimb e genul care de obicei invata, fara sa fie tocilar, dar aseara s-a hotarat ca "da-o-ncolo, asta nu e viata, ma duc la bere cu baietii, am citit manualul de 10 ori, mi-o fi ramas ceva in cap". Ce-i drept ca i-a ramas, da' mai degraba niste faze din meciul la care s-a uitat si chelnerita aia draguta.. "Damn, asta e, jumate le-am nimerit, vreo 5 la ghici si cateva orbeste - sper sa iasa ceva."

Un tip cu ochelari de bagà, cu barba si chelie care il imbatranesc rau, prematur - sigur are pana in 30 de ani, dar arata de +45. Sta cu bratele stranse; desi si-a rasfirat foile pe langa el; probabil ca i-e frig, ca e si el racit, dar doar trage de nas din cand in cand, incercand sa demonstreze ca da, se foieste, dar e cu motiv, nu se coboara el sa traga cu ochiul la vecin.

Examinatorul s-a plictisit - si de citit si de mazgalit notite despre natura umana. O intrerupere nedorita: don'soara teamlider da buzna in sala sa vaza cum se comporta "copii"; numitii mormaie niste glumite si incep sa bazaie. "Iesi afara conita, vina peste 10 minute, cand vom fi terminat - dupa principiul "nu ciocani, iesim noi din cand in cand" - iote-te la ea !"
Timpul se termina si omuletii predau hartiile; unii se lasa asteptati, altii trebuie amenintati. Hai ca s-a mai terminat unul.

[Azi sunt la Cluj pentru examene. N-au legatura cu cele povestite mai sus, nu directa :) ]

18 comentarii:

miki 30 aprilie, 2009 19:21  

bleah bleah bleah!
inca n-am trecut de trauma examenelor. nu mai vreau examene in viata mea. urasc examenele!!!

Elena 30 aprilie, 2009 22:40  

Hmmm, la Cluj spui...:)

innuenda 01 mai, 2009 21:54  

Miki, hai nu fi obraznică, te rog! Că te scot la tablă să socotești câte examene am dat eu, inclusiv după terminarea facultății!:))) Numai ca să fiu avocat am dat 2 și urmează câte unul o dată la 3 ani. Care n-am avut noroc în viață...:D

Rita, tare mi-a plăcut! Dar nu știam că ești profă!!

miki 01 mai, 2009 21:56  

bai, da. adevarul e ca inteligenta nativa venita in cantitati enervant de mari poate fi un ghinon :)

rdg 02 mai, 2009 08:10  

ca de obicei, brilliant! thank you for the pleasure!

cristina 02 mai, 2009 08:38  

Interesant jocul de a le da identitati altora la prima vedere :)

innuenda 02 mai, 2009 13:47  

Miki, de unde știi?:)))))))
Hehehe, de fapt, am vrut să scriu: miki, tu știi mai bine ca oricine. Dar m-am gândit să mă joc puțin:P

Rita 03 mai, 2009 00:31  

Miki, hai ma, ca examenele la care ii examinezi pe altii, ca in cazul meu, sunt cele mai faine :D

Elena - ai vreo idee ? :D

Innu - eu cred ca tie iti place la examenele alea :D
Sar'na, da' nu-s profa, doar supraveghez niste oameni pt. niste examene - asa ca asta-i doar o joaca de-a mea ;)

Ralucita, ca de obicei, cred ca esti subiectiva :D dar multumesc.

Cristina, asa fac mereu, cred ca asa facem toti - ne formam instant o parere despre "cine" e celalalt imediat ce am pus ochii pe el. Zicea cineva undeva ca e suficient sa imiti expresia fetei cuiva ca sa stii exact ce gandeste si ce fel de persoana e :) eu ma amuz incercand teoria over and over ;)

Lucian 03 mai, 2009 21:49  

ce examene atunci? adica i-ai examinat pe aia sau ai dat tu examene? si daca ai dat tu examene, ce fel de examene au fost alea? :)

Rita 03 mai, 2009 23:02  

Lucian, ai luat ceva concentrat de intrebarita ? :D
Supraveghez niste examene pe care le dau altii - e lamuritor ? ;;)

miki 04 mai, 2009 00:15  

innu
hmmmm, evilll!!

rita
si tu evil! pai sa ii trerci pe altii prin chinurile prin care nici tie nu ti-a placut sa fii trecuta... ai nevoie de cerul gurii negru, iti spun! :))

Rita 04 mai, 2009 00:44  

Eee, Miki, lasa ca stiu eu ca lor le place :P

miki 04 mai, 2009 20:05  

:)) da, or avea fantezii din alea cu doamnele supraveghetoare. uuuhh!! kinky stuuuuuuuufff!!! ;))

Rita 04 mai, 2009 20:08  

Valeu, nu zice asta, ca arat asa, intr-un fel nasol cu ochelarii pe nas... :P

miki 04 mai, 2009 20:37  

uuuuuhhhhhhh, ochelaaarii!! daca porti si portjartier in zilele cu examene, ai tot ce iti trebuie. iar daca nu porti, oricum ei isi vor inchipui ca porti. la fel cum vor fi siguri si pe existenta biciului aluia din poseta :)

Rita 04 mai, 2009 22:52  

Miki, doamne, un'te duce capul ! acuma daca tot suntem la momentul confesiunilor :P n-am purtat niciodata portjartier si nici nu cred ca se va intampla. Prea curand :D

miki 04 mai, 2009 23:03  

cata vehementa!!
..pai de ce?

Rita 05 mai, 2009 01:00  

Doesn't work - not for me :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP