Blog Widget by LinkWithin

Love affair cu Hugo

joi, 23 aprilie 2009

Il stiu de mult. Nu mai stiu exact pe unde si cand ne-am intalnit prima data. Si da, l-am iubit de la inceput. Sau poate ca la inceput doar mi-a placut asa, un pic, si cu vremea am ajuns sa-mi fie drag.
Nu ne-am intalnit cu lunile si cu anii, dar de fiecare data l-am intalnit cu aceeasi senzatie de familiaritate si statornicie, dar si cu emotia noua a unei suprize placute. A ramas de fiecare data genul ala cuminte, pe care-l puteai duce acasa sa-l cunoasca tata, dar aventuros cat sa stea toata noaptea cu baietii in club.
La un moment dat reusisem sa ma pacalesc ca o sa il pot tine pentru mine - ca si cum faptul ca imi placea - si imi placea tare mult - ar fi fost destul. N-a mers, si din cauza asta, o vreme, n-am mai vrut sa stiu de el si nici nu ne-am mai intalnit pe nicaieri.

Si l-am intalnit aseara in Mall. Putin schimbat, dar la fel de fermecator ca intotdeauna, ba chiar poate mai fermecator ca oricand. A fost dragoste la prima vedere, din nou, si cred ca, impotriva tuturor principiilor mele, as fi plecat cu el acasa. Nu-i nimic, stiu ca daca e scris o sa ne mai intalnim.

Pe curand, Hugo ! :)

18 comentarii:

Lucian 23 aprilie, 2009 18:46  

pe mine m-ai pacalit. ma gandeam la victor hugo :)

Rita 23 aprilie, 2009 19:14  

pffffff :P

Elena 23 aprilie, 2009 21:02  

Se pare ca intr-o vreme ne-am suprapus aventurile, hihi;)) Dar sper ca acum nu il impartim si pe Armani:)))) Nu as mai suporta, clar!:D

Rita 24 aprilie, 2009 18:30  

Elena, nici eu nu suport impartelile :D
Armani, nu - inca nu ne-am intalnit :) Dar ma gasise acum vreo luna o pasiune pentru un Mugler si ceva de la CK care nu mai stiu ce erau.

... Am specificat ca toate sunt barbatesti ? :)

Elena 24 aprilie, 2009 21:44  

Nu cred:)) dar la cat de nauca sunt...:P

Lucian 24 aprilie, 2009 23:11  

rita, e ceva comun pentru voi, femeile, sa va insusiti tot ceea ce ne apartine noua de drept, deci nu ma mir ca iti plac parfumurile barbatesti :)). eu am folosit ani d ezile un givenchy - blue label, dar in ultima vreme am trecut la baldessarini - del mar. mi-a placut sloganul lor: separates the men from the boys :)))

Rita 25 aprilie, 2009 14:22  

Elena - nu prea inteleg ce-ai vrut sa zici :D cred ca si eu is cam nauca ;)

Lucian, nu sunt deloc de acord cu insusitul chestiilor, zau. Cat despre parfumuri chestiunea e mai complicata, in ce ma priveste. Nu ma pricep deloc, si ultimul lucru pe care l-as face ar fi sa ma duc la "vanatoare" de parfumuri - dupa 2, maxim 3 mirosite ma ustura nasul ingrozitor si nu mai pot sa deosebesc chestiile.
Eu folosesc chestii de fete, bineinteles :D dar marturisesc ca in cazul parfumurilor astora barbatesti m-am gandit un moment cat de grav ar fi daca mi-as cumpara eu unul :P
Pana la urma m-am hotarat ca mai bine fericesc pe cineva cu un cadou ;)

miki 25 aprilie, 2009 22:55  

a, eu eram sigura ca despre hugo asta e vorba, nu despre ala intelectualu' despre care vorbeste lucian!

si cand ai zis aventuros noaptea, nu ma gandeam ca pentru tine asta inseamna sa plece cu baietii in club :)))

Elena 26 aprilie, 2009 11:46  

Pai Rita, eu eram aia nauca, tu nu ai scris pt ca se intelegea clar ca despre "el" era vorba:))) Dar eu....sau neuronul care nu mai raspunde?!:P

Rita 26 aprilie, 2009 15:29  

Miki - cred ca Lucian s-a prefacut cu Hugo - Victor Hugo :P; cat despre aventuros - era o licenta poetica :))) altceva nu s-ar fi potrivit pentru chestia cu parfumul ;)

Elena - cred ca ai dreptate ;) dar Element nu are varianta de fete - sau nu cred ca are deocamdata... Eu mi-am luat o versiune de fete de la Boss, dar nu prea mi-a mers si l-am donat. Cred ca a fost un "accident de la vanatoarea de parfumuri" - adica n-am reusit sa imi dau seama cum miroase de fapt.

Elena 26 aprilie, 2009 21:50  

Eu cu acest Hugo am pacatuit:) Acum as spune ca din greseala, pentru ca nici sa ma bati nu imi trebuie, dar la vremea aia... ca e vorba despre ceva vreme:P

Rita 26 aprilie, 2009 21:52  

:D Elena, si eu tot cu ala, dar cum ziceam, nu prea mi-a mers.

...ma, ce tot e cu coincidentele astea intre noi ?! :D

Elena 26 aprilie, 2009 22:02  

:)) Parol doamna, bine ca numai atat a fost:P

Rita 26 aprilie, 2009 22:26  

Au mai fost si altele :D da' nu mai stiu acuma...

innuenda 26 aprilie, 2009 22:30  

Eu sunt de vreo câteva luni într-un flirt cu Guerlain. O fi o insolență din partea mea?! Dacă e, atunci este Insolence by Guerlain (apa de toaletă, că parfumul e deja prea mult).

De iubit m-am iubit numai cu Dior; dragoste lungă, mistuitoare.
Dar despre aventurile mele cu Yves Saint Laurent, Kenzo, Givenchy, Trussardi, ba și cu Laura Biaggioti, nu o să vă spun nimic! Don't kiss and tell!:P

Rita 26 aprilie, 2009 22:33  

Oi-oi-oi, Innu, ce lista lunga de amoruri ai :D
Si am asa o presimtire ca iti plac parfumurile dulci si grele :)

Lucian 28 aprilie, 2009 17:43  

recunosc, sunt un prefacut :)

Rita 28 aprilie, 2009 17:47  

Bine, te iertam :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP