Blog Widget by LinkWithin

Missing in action

luni, 13 aprilie 2009

Ei da, am cam lipsit. Plus ca am primit reprosuri - si inca de la oameni care ma vad si cu care ma vorbesc in fiecare zi - ca n-am mai scris adica :)
Cred ca nu prea am mintea odihnita sau cel putin nu e in modulul de spus povesti, desi as avea o gramada de povesti de spus. O colectie mica de intamplari si de oameni si de locuri asteapta sa se insiruie in cuvinte. Mi-am facut si carnet de notite si de idei. Poate o sa se lege ceva zilele urmatoare...

9 comentarii:

rdg 14 aprilie, 2009 23:42  

eu, una sunt un citior fidel si fan... deci astept cu interes... oricand esti gata de povestit... no pressure!

innuenda 15 aprilie, 2009 02:30  

Exact în modulul ăsta sunt și eu. Am povești, dar nu-s pe modulul spunere. Și da, mi-am cumpărat un carnețel cu pix, în Sinaia, acum 2 weekenduri, și am făcut people watchinguri și apoi writinguri, dar...degeaba. Poveștile nu se lasă spuse cu forța.:)

ritchiu 15 aprilie, 2009 09:22  

aha!!! acum înţelegi, deci :P

Rita 16 aprilie, 2009 01:46  

Ralucita - sper ca week-end-ul de Paste o sa fie de bun augur :)

Innu - las' ca vine el si cheful si modulul ;)

Nelu - pai ma, pe mine ma tine doar de o saptamana si am lasat vorba, ca sa zic asa :P deci nu !

Lucian 17 aprilie, 2009 11:00  

ha! ce coincidenta :)

Lolita 17 aprilie, 2009 11:09  

Vrem povesti noi!:) Stim ca sunt multe idei ascunse acolo undeva, dar vem sa le aflam si noi!!!

Rita 17 aprilie, 2009 11:42  

Lucian, se pare ca e o atmosfera mai ne-inspiranta prin blogosfera - sau prin partea noastra de blogosfera :)

Lolita - bun venit pe la noi :D vine, vine povestile ;) acuma ca vine mini-vacanta, o sa am creierul (un pic) mai odihnit si promit sa ma intorc cu povesti.

Lucian 19 aprilie, 2009 22:13  

gata, a trecut :)

Rita 19 aprilie, 2009 22:21  

Zici tu ? ramane de vazut, ramane de vazut :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP