Blog Widget by LinkWithin

Ce-am mai facut si martea asta

marți, 26 mai 2009

[Sau "Cine-mparte, parte-si face!"]

Partea neplacuta
Ziua a inceput tare prost. Impropriu spus fiindca inceputul zilei de azi era inca sfarsitul zilei de lucru de ieri. Ca am plecat de la office la 1 noaptea, mai e cum mai e, dar ca abia 3 ore mai tarziu stingeam lumina ca sa dorm intr-un final glorios... well, asta nu poate sa fie de bine, nici macar intr-o zi normala.
S-a mai intamplat ceva de dimineata, inainte sa ma pregatesc sa ies pe usa, dar a fost o zi lunga si memoria imi cam joaca feste la ora asta... A, stai, mi-am adus aminte, apa calda era sublima dar cam lipsea. Esential pentru ferchezuirea matinala a podoabei capilare proprii.
Da' renumele zilei abia incepea sa se faca simtit: fix inainte sa ies pe usa, cand sa fac o ultima pirueta in fata oglinzii pentru "simularea efectului de oau" [nu te mai uita la reclame, nu te mai uita la reclame] am observat ca mi se descususera pantalonii ! Panica maxima !! Nu de alta, dar cu orice m-as fi schimbat nu s-ar mai fi potrivit corespunzator - si ce s-ar fi potrivit nu era spalat. Sau calcat. Solutia a fost o operatiune rapida de reparare a cusaturii, cu atat mai rapida cu cat taxiul era probabil deja jos.

Partea plictisitoare
S-a intamplat de dimineata, sub forma unei sedinte cu iz guvernamental. OMG, asa o adunatura de oameni gomosi si sufocati de propria lor importanta pe acest pamant, de functionari zelosi, cu spatele curbat de atata slugarnicie, de cucoane pretioase, carora le place sa se auda vorbind si de bagatori in seama, in general, de mult nu mi-a mai fost dat sa intalnesc. Mai lipsea sa avem ca decor o sala cu lamabriuri inchise pana la jumatatea peretilor, cu ferestre inalte si murdare, cu o masa de consiliu infinita si inconjurata de scaune tapitate in mare voga la sedintele de partid de acu' 20 de ani... Bu-hu-huu !

Partea stresanta


Ooo, stafia sedintei anticipate de vreo 2 saptamani... Brrrr ! Omul pe care-l asteptam sa medieze chestiunile a intarziat o ora, desi insistase sa mutam sedinta mai devreme. Money talks. Negocieri prietenoase intre dusmani de moarte. Proiectia mentala a unei hartogarai fara de margini. Mult prea multa apa. Aer conditionat deasupra capului. Susoteli particulare de fata cu toata lumea. More money talks. Aceleasi task-uri de-acu 2 saptamani, reluate, impartite acelorasi oameni, in aceleasi circumstante. Doar cu noi termene. Bleah, n-am sa lucrez in vanzari niciodata !



Partea obositoare


Am ajuns la birou pe la 5. Teoretic atunci incepea ziua mea de munca - poate nu chiar de 8 ore, dar macar vreo 5-6 tot s-ar fi facut. Din pacate, cum se intampla de obicei, am fost deturnata iara pentru vreo 1 ora si ceva, dupa care m-am trezit atat de obosita ca nu eram in stare sa leg 2 idei cap-coada. Din nou ca de obicei in circumstante din astea, as face orice altceva decat ce am de facut. Incep cate 5 lucruri deodata - mai multe mailuiri de raspuns sau de compus, documente sau texte de pregatit... as ! cui ii pasa, sa vedem ce mai zic prietenii bloggeri.

Asa se face ca am lalait timp de vreo 3-4 ore un volum de taskuri care in mod normal n-ar dura mai mult de 2. N-am rezistat mai tarziu de 9 jumate, asa ca iar n-am prins Friends...



Ultima parte


Ar putea sa se dezminta martea ? N-ar putea. Cum poti sa mai faci boacane cand stai - chipurile - linistit in pat si te uiti la tv ?! Uite ca poti. Ca mine. Care atat m-am jucat cu cerceii, pana cand mi-au alunecat din par peste perna de care ma sprijineam si de-acolo dupa canapea intr-un loc greu accesibil. Si da-i dupa aia si fugareste amaratii de cercei (niste bobite cu surub) pe sub canapea, cu coada maturii, orbeste. Acuma stau in spirt, in intr-un dop de sticla - ceea ce imi aduce aminte ca ar trebui sa iau capacelul din pat si sa spal cerceii, pana nu mai fac vreo boacana noua...



Noroc ca deja e miercuri si alea 3 ceasuri rele trebuie sa se fi terminat :P

4 comentarii:

emma 27 mai, 2009 22:53  

Ce-ar fi daca ti-ai lua martea libera B-/ sau si mai bine daca ai reusi sa te autosugestionezi ca marti sunt 24 de ceasuri norocoase :D;

cristina 28 mai, 2009 01:00  

Eu am alta propunere Rita: sa scoatem martea din calendar.
Recunosc, ideea nu e originala, am vazut pe aici inscriptionat pe fel de fel de lucruri sloganul: "sa scoatem lunea din calendar".

innuenda 28 mai, 2009 21:36  

Rita, dacă-ți spun că mie toate treburile îmi reușesc marțea? Nu știu cum, dar e ziua mea cea mai bună din săptămână. Lunea amân, miercurea sunt prea prinsă, joia e o zi de rutină, vinerea deja e weekend. Dar marțea, ah, marțea rup lumea-n două. Parol!

Cât despre ziua ta, e doar istoria unui om normal într-o zi fără chef, în care orice i se pare prea mult.:)

Rita 28 mai, 2009 23:19  

Emma - cand am citit primele cuvinte am avut o tresarire, ca asa tanjesc dupa o zi libera suplimentara :D Dupa cum este bine cunoscut, imi este greu sa imi imaginez oricare 24 de ceasuri norocoase, chiar si luate separat, pe parcursul unui an, daramite toate martea, in toatele martile !

Cristina - ar suna interesant daca n-as fi cumva convinsa ca, la fel ca prostial, cantitatea de "marti" ramane constanta in lume. Asa ca probabil se va multa lunea, care oricum e nesuferita, de acord cu tricourile, sau vinerea, cand ma bucur cu anticipatie de venirea week-endului, sau - doamne pazeste ! - sambata dimineata ca sa imi strice mie tot cheful :D

Innu - hummm, eu nu m-am gandit cand imi ies cel mai bine lucrurile... Dar miercurea suna bine, iar vinerea mi-e draga :D
In rest, recunosc ca ma cam obsedeaza martile - ca si vinerile 13 :D I'm only plain and normal, ata ete.

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP