Blog Widget by LinkWithin

Mitza-i la Focsani !

luni, 18 mai 2009

Ma rog, Rita-i la Focsani, Mitza e ea in alta parte, da' mi-am adus aminte si va impartasesc si voua:

"M.: Frate... o fi târziu?... că pe-al meu l-am dat să-l dreagă...
N.: Unu fără un sfert.
M.: Umbli regulat?
N.: După gară.
M.: ...Miţa acu trebuie să fie... Cât ai zis că e?
G.: Unu fără un sfert.
M.: ...între Ghergani şi Conţeşti... Am lăsat-o să plece cu şeful... (Bate tare-n masă.) Bine, frate, eu nu beau nimic, ca'va s'zică?... Dă-mi o halbă..."

Restul aici. Hai ca e simpatic amicul. Dai si dumneata o bere, sa traiesti, nene Iancule ? :D

5 comentarii:

cristina 18 mai, 2009 21:44  

La Focsani zici, Mitzo? ;) Parca vinul e bun pe acolo. Pentru cine are timp si stare ...

Lucian 18 mai, 2009 23:37  

ce faci la focsani?

Rita 19 mai, 2009 13:13  

Cristina :D eram in tranzit, n-am apucat sa degust. Si nici stare nu prea aveam...

Lucian - cred ca am ajuns sa umblu mai mult decat tine anu' trecut pe vremea asta :))
Nu faceam nimic special la Focsani, eram in gara, in IC-ul de Iasi-Bucuresti.

Lucian 22 mai, 2009 21:34  

aha, deci am predat stafeta :)

Rita 24 mai, 2009 12:35  

Lucian, nu vrei tu sa-ti iai stafeta inapoi ? :P spre binele tuturor...

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP