Blog Widget by LinkWithin

Technicalities

joi, 14 mai 2009

Intr-un exces de zel care ma caracterizeaza, de o vreme incoace m-am apucat sa imi cumpar CD-uri cu muzici. Nu ma apuc sa explic acuma cum si de ce rareori imi place un album intreg si prefer diverse compilatii, ca nu despre asta e vorba. Mai ales ca mi-am asumat riscul de cateva ori.
Ei da, dar acuma unde as putea sa ascult muzicile decat pe computer ? Toate bune si frumoase, trecem piesele in bratele lui Ghita si ascultam la cerere sau de voie.
Numa' ca as mai vrea sa ascult minunatele acorduri si in miscare, pentru care scop telefonul meu are capacitati extinse si dezvoltate in aceasta directie. Mai putin cu exceptia faptului ca nu primeste si nu reda [adica primeste, da' nu reda] decat format mp3.
Da, stiu, exista asa o nascocire de programel care transforma wav-urile de pe Ghita in mp3. Care insa se pare ca nu e suficient de desteapta, fiindca wav-urile respective sunt protejate de nu-stiu-ce si nu pot fi transformate. Asa ca telefonul meu imi afiseaza - in romana, chiar - ca nu am dreptul sa ascult canticelele mentionate. Ceea ce, dat fiind ca am dat bani pe ele, ma enerveaza de-a dreptul.
Deci: are cineva o solutie pentru problema sus-mentionata ? sau, daca nu, are cineva o solutie despre cum as putea sa cumpar niste muzici pe care sa le si pot asculta cand si cum am eu chef ?

Va multumesc ! :D

7 comentarii:

miki 15 mai, 2009 00:00  

deci... eu nu :)

ps accept remarci privitoare la inutilitatea acestui comment :)

Rita 15 mai, 2009 00:07  

Huh, Miki, ai fi surprinsa daca n-as protesta ? :D despre comment si utilitatea lui, adica.
Dar daca auzi ceva, pe undeva, da-mi de stire, por favor !

Lucian 15 mai, 2009 23:50  

miki, esti inutila! na! :)))
solutia e foarte simpla. NU mai plati pentru muzica pe care nici macar n-o poti asculta unde vrei. daca platesti, macar sa faci ce vrei cu ea

Rita 16 mai, 2009 00:48  

Lucian, spre deosebire de Miki tu fiind foarte util ? not !
Asta vreau si eu, sa ascult alea, si anume platite, cand si cum vreau.

miki 16 mai, 2009 01:52  

asa, rita! da-i! da-i sa zaca!

Lucian 16 mai, 2009 10:50  

miki, huo!!!!! :))
rita, am zis e ca sunt un monument de utilitate? not! :)

Rita 16 mai, 2009 16:37  

Mah, vorbeste frumos, ca nu esti pe stadion :P Si-apoi nu te lua de Miki, ca vezi tu pe urma :D
Cat despre utilitate, cine decat tu a zis ca solutia e foarte simpla si la indemana :P

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP