Blog Widget by LinkWithin

Trafic. Greu.

sâmbătă, 9 mai 2009

Plecata de-acasa. Vineri dimineata, spre serviciu, cu arme si bagaje. Oprire regulamentara la cafenea, cu mic dejun inclus. Intoarcere spre tipografie pentru ridicat colete. Bineinteles, nu-s toate gata. Job, job, pranz, job, job, job.
Intarziere jumate de ora la plecarea spre cartierul de nord. Ajung totusi doar cu 15 minute intarziere.
Plec spre Brasov cu Anita, prietena mea din facultate. Un week-end scurt, ca fetele ;) Ajungem la destinatie abia pe la 9 jumate, cu tot cu oprirea de 1 ora in Sinaia.
Zi minunata si insorita azi in Brasov, cea mai faina lene de asta vara incoace :) Din pacate, armele si bagajele turistului japonez n-au inclus si aparatul de poze, asa ca pozele au fost facute cu telefonul din dotare si prefer sa le descarc cand ajung acasa la Ghita [sunt cu Ghita junior, dn motive de greutate in bagaj].
Maine, duminica, cand oi ajunge, ma duc la botez la cel mai mic din gasca :)
Iar luni dimineata, dupa o noapte cu greu dormita, ma duc in Bulgaria, de unde ma intorc miecuri seara. Duminica viitoare ma sui in tren si ma duc la Iesi, de unde o sa ma intorc a doua zi, cel mai probabil tot cu trenul. In... cat ? 32 de ore ? o sa merg cu trenul cam 16...

O sa imi fie dor de afurisita de canapea pe care dorm acasa...

5 comentarii:

cristina 10 mai, 2009 02:27  

Rita,tu de ce mai platesti daravelele la casa aia din Bucuresti?

Lucian 11 mai, 2009 16:02  

am impresia ca tie iti cam place sa te plimbi... :) ce faci in bulgaria, doar nu te duci la balcic :)

rdg 11 mai, 2009 17:27  

ce dor mi-e de ieshi! of, of!

miki 11 mai, 2009 21:48  

buna intrebarea cristinei. si mai e si blestemul becurilor in ea!

Rita 12 mai, 2009 01:37  

Cristina - si Miki: ma, am analizat problema cu niste prieteni care mi-au zis ca ar fi o super-idee sa imi rezerv o camera la un hotel in regim semi-permanent. Si eu doar sa ii anunt cand chiar stau :D Mai ca-mi vine sa si fac asta, mai ales cu camera in care sunt acuma ;;)
Sau, mai era varianta sa inchiriez un cufar din ala mare, mega-cufar, in care sa-mi depozitez vastele garderobe. Ca ar fi suficient :D

Lucian - cum am mai zis si cu alte ocazii, sa ma plimb da, imi place, dar sa umblu creanga in deplasari de serviciu nu prea. In sprijinul acestei idei, mentionez ca la orele care este fac mailuri de la birou si bloguiesc, cu ochii pe ceas ca mi se termina ora de net :P

Ralucita - humm, mie nu prea mi-i dor, ca singura data cand am fost, vremea a fost nasoala si orasul mi s-a parut urat. Na, am zis :)

Miki - toate ca toate, dar aia cu becurile e super-enervanta !

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP