Blog Widget by LinkWithin

Damage control

marți, 2 iunie 2009

Geamul de la bucatarie, ala cu ploaia in el, e pe jumatate deschis. Doar doua firicele de apa s-au scurs pe pervaz si au lasat o pata umeda langa pamatuful lasat strategic.

Geamurile de la balcon sunt desfacute - nu larg deschise, doar desfacute. Ceea ce inseamna ca - date fiind rafalele de mai devreme - s-au izbit unul de altul de au bagat vecinii in sperieti mai ceva ca tunetele. In balcon e ud, dar nu e baltoaca - peretele e umed, dar nimic ce niste soare si apoi o carpa de praf nu pot repara.

Am reusit sa ajung de la taxi pana in scara fara sa ma ud - deloc, niciun pic ! Adica da, mai ploua, dar fata de uraganul de mai devreme - ca si cum n-ar fi fost. Unde mai pui si am apucat sa ma urc in taxi fix inainte sa inceapa totul...

Am fost prea putin impresionata de tunete si de fulgere - de obicei ma incanta foarte tare sa bubuie cerul. Dar mi-a fost un pic frica - mai ales cand am ajuns in zona Unirii si grindina batea in masina ca piatra; ca si soferul incepuse sa se intrebe daca nu cumva i-o crapa parbrizul sau i-o indoi tabla. M-am gandit cam cum ar fi fost sa fiu pe strada, sau oricum nu in masina - si m-am consolat ca am avut noroc.

Am avut noroc cu soferul, ca a mers cu grija, desi nu se vedea la 5 metri in fata, si a fost asa, amabil si linistitor :) [Am mai scris despre el, anul trecut - m-a dus intr-o noapte tarzie acasa si a stat in fata blocului pana am intrat in scara, ca i s-a parut ca bantuie o tanti suspecta pe-acolo; fery nice, I tell you !]

Ei ce ziceti de asta: o marti fara ceasuri rele ! Cine-ar fi crezut...


Astea sunt de sambata, fireste. Dar sunt convinsa ca azi a fost cam la fel. De fapt a fost mult mai rau.

4 comentarii:

ritchiu 03 iunie, 2009 17:17  

mie mi-a plouat niţel în baie că a durat ceva până m-am prins ce mă împiedică să aud clar în căşti :D

Rita 03 iunie, 2009 20:59  

Nelu, pai deduc de-aici ca tu mai sa nu te prinzi ca afara e cu spume :D Halal !

Elena 04 iunie, 2009 10:02  

Am scapat de vijelie, ferice de noi, ca altfel iar strangeam cu galeata din cabinet.

Rita 04 iunie, 2009 11:53  

Aoleu, Elena, mi-am adus aminte de cabinetul vostru inundat :( Ce grozavie ! Era sa ma indignez cum de nu se ocupa nimeni de chestiunea asta, dar am uitat unde traim :( si cand ma gandesc ca intr-o vreme eram mai optimista in ce priveste tara asta...

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP