Blog Widget by LinkWithin

Exercitii de vointa

miercuri, 10 iunie 2009

Update: Experimentul merge relativ prost. Tot spre 2 noaptea m-am culcat, din cauza de activitati computeristice. De unde rezulta ca pe astea le faceam in acelasi timp cu uitatul la tv.
Mai mult decat atat, cred ca sunt pe punctul sa intru in sevraj: aseara m-am asezat pe canapea si am deschis tv-ul, fara sa-mi dau seama ce fa, dupa ce, in aceeasi stare de semi-inconstienta am cautat telecomanda in jurul camerei... Trist, foarte trist !

Ma intorc aseara acasa si ca de obicei, imediat ce inchid usa si las bagajele jos, dau sa deschid tv-ul. Ce sa vezi - nu merge cablul ! Am o intelegere cu don'soara proprietareasa ca partea cu cablul nu e de pe lista mea de preocupari financiare. Nu stiu ce aranjament are dansa, sau cum se descurca, ideea e ca nu e pe lista mea.

De intamplat s-a mai intamplat pana acuma sa nu functioneze. A durat de la cateva minute, pana la cateva ore [respectiv de seara pana a doua zi dimineata]. Asa ca mi-am zis ca asta e, sper sa se rezolve pana maine, numa' bine stau si eu linistita.

Ei, azi dimineata chestiunea persista - si la fel si in asta seara. Acuma, don'soara proprietareasa locuieste temporar la Londra sau undeva pe-acolo. Ce-i drept, am aflat ca zilele astea vine pe-acasa, dar vine fata la un parastas, deci nu prea se cade sa o innebunesc la cap cu aste probleme.

M-am gandit eu mai bine si mi-am dat seama [mai de mult, nu fix acuma] ca tv-ul este un mare mancator de timp in viata mea. Tot timpul cat sunt acasa - fix cum ziceam, de indata ce intru pe usa - cineva vorbeste din cutie. Imi tine de urat ce-i drept si in plus ii datorez o parte destul de mare din educatia mea ne-sentimentala. Partea proasta e ca pur si simplu nu ma pot desprinde de el. Unde vad un ecran aprins, sunt cu ochii in el, hipnotizata. [Am incercat chestiunea si in alte locuri si imprejurari, nu doar acasa. Functioneaza !] Multitudinea de optiuni si inventia de telecomanda sunt o binecuvantare - pot oricand [ma rog, aproape oricand] sa gasesc ceva care sa ma intereseze. Fie si desene animate :P

Asa ca daca tot s-a intamplat nefericirea [Universul trimite semne, va zic] si e si greu de rezolvat, cel putin pe termen foarte scurt, ia sa facem o incercare. Hai sa vad, imi zic, cat pot sa rezist fara sa capiez.

Teoretic, am de treaba. Si serile si peste week-end. Nopti nedormite. Carti incepute prin trenuri si avioane si ramase cu semnul in ele pana la jumate. Hainele de vara aruncate prin dulap fara noima. Vreo 2 sacouri care isi cer maneci scurte, o rochita de modificat, niste pantaloni de scurtat. Povesti de insirat, bloguri de citit, muzici si poze de aranjat. Trebaaaaa, asa, ca pentru vreo luna !

O luna n-o sa ma tina cu siguranta. Eu m-as declara multumita daca as trece peste week-end fara pshihoza. Desi recunosc ca sansele sunt destul de mici...

Si tot din seria cu semnele Universului, fiindca saptamana asta sunt singura la birou, profitand de toata patania cu tv-ul, ma antrenez pentru inca un experiment. Desigur, combinatia fatala ameninta sa ma transforme intr-o claustrata si o necomunicativa. Dar experienta si evenimentele arata ca uneori e mai bine asa.

PS. Deocamdata nu prea-mi iese :D Deja e ora 1 si eu nu dorm, deci care-i diferenta ?!

12 comentarii:

Lucian 12 iunie, 2009 16:58  

pentru ce experiment te mai pregatesti?
si eu aveam o intelegere asemantoare cu fostul proprietar, pana intr-o zi cand n-a mai mers cablul deloc. am aflat de la el ca un vecin era "provider-ul" meu pt cablu si n-a mai vrut sa-si imparta semnalul cu mine. dupa cateva zile s-a dus sa faca abonament, ca sa intru si eu in legalitate :)

Rita 12 iunie, 2009 17:02  

Ai citit tu asa mult ? :))
Nu zic nimic de experimentul alalalt, stai sa vedem ce-i cu el intai...

tare cred ca si la mine e aceeasi situatie. De nu m-as fi oferit sa fac eu contract la cablu cand m-am mutat, dar n-a vrut. Ei, acuma sa ne descurcam...

Lucian 12 iunie, 2009 17:07  

acum tot n-ai cablu? si mai poti? :)

Lucian 12 iunie, 2009 17:07  

cum adica daca am citit eu asa mult? chiar atat de superficial ma crezi? :)

Lucian 12 iunie, 2009 17:07  

si mai si recunosti ca e mult :)

Rita 12 iunie, 2009 17:11  

Nu te cred superficial, ci cu deficit de atentie si coeficient de retentie mic :P [pe scurt, te plictisesti repede].
Ca doar tu ai zis, de nenumarate ori :D si da, desigur ca recunosc ca e mult.

Si tot n-am cablu - dar sufar rau ! Aseara am dat drumul la tv fara sa imi dau seama, ca in transa !

miki 12 iunie, 2009 23:57  

poate asa se pastreaza un echilibru, gandeste-te ca daca nu iti pica televizorul, iti picau becurile. sau mai rau, electricitatea cu totul. si nu mai puteai nici laptop, nici scurttat/modificat/aranjat chestii. si nici televizor! so.. mie imi pare un deal rezonabil

Rita 13 iunie, 2009 00:10  

Stii ce, Miki - mai bine cu tv si fara becuri ! Parol !!

miki 13 iunie, 2009 00:11  

OMG!!
rehab scrie pe tine!! tu si amy winehouse!

Rita 13 iunie, 2009 00:12  

Sa stii ca da :))

Lucian 24 iunie, 2009 17:08  

deci iti merge tv-ul pana la urma au ba? :)

Rita 24 iunie, 2009 23:46  

Lucian, au ba :P Adica tv-ul merge, nimic de zi, asa niste purici mishto se vad la el... Dar cablu n-am, in continuare.

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP