Blog Widget by LinkWithin

Experiment in curs de ratare libera

sâmbătă, 13 iunie 2009

Cum va spuneam, experimentul merge mai degraba prost. Nu compensez deloc timpul, nici macar pe ala de somn - ceea ce e un indicativ destul de bun ca nu (doar) tv-ul imi ocupa orele alea, si in plus nici macar apropierea orei serialelor favorite nu ma mai goneste de la serviciu.

In afara ca dau drumul aiurea la televizor, chestiunea e precedata de cautare febrila (desi inconstienta) a telecomenzii prin unica incapere din vastele apartamente. O rataceam eu si inaite, daramite acuma cand stiu (la modul constient) ca nu-mi trebuie - o las arucata prin tot locul. Ultima data am gasit-o sub perna, desi cu 3 minute inainte dadusem iara drumul la tv ca sa ma holbez dezamagita la purici.

Da' chestia cea mai nebuna e ca mi-am luat programul tv ! Aia n-a fost chiar inconstient - in sensul ca m-am prins cand intindeam mana sa-l culeg din rastel ca n-o sa-mi trebuiasca la nimic, dar se vede treaba ca am undeva o mica, minuscula speranta ca se va rezolva problema ca prin minune in zilele urmatoare. Cai verzi pe pereti, cum se zice la mine la tara !

Tot ce-o sa rezolv cu programul asta e sa ma oftic ca pierd pe langa seriale- ca la alea stiu ora deja - si ceva filme, desi probabil nu foarte multe (e vara, audientele sunt varza, se programeaza reluarile a 15-a si a 17-a de la orice).

Ah, si sa nu uitam: pierd probabil ultimul episod de la Gilmore Girls (nu "season finale", ci "series finale" !). Cu atat mai nemultumitor cu cat am pierdut si episodul de duminica trecuta, ocupata fiind sa zbor deasupra Marii Negre.

Oricum, se cheama ca deja am cedat. Am sunat azi persoana de legatura a don'soarei proprietarese, ca sa-i semnalez problema si sa solicit rezolvare.
Nu disperati de grija experimentului - eu estimez ca nu se rezolva mai repede de 2 saptamani ! Si nici atunci nu se stie...
Asa sa fim noi sanatosi si meseriasii cablisti odata cu noi !

0 comentarii:

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP