Blog Widget by LinkWithin

Post pe poarta

vineri, 12 iunie 2009

Prietenul "nostru", maestrul Coman, este, in mod evident, un Maestru. In afara de asta, se intampla ca mai este si din localitatea cea mai surprinzatoare din fotbalul romanesc la ora actuala. In aceasta din urma calitate, unde credeti ca se afla miercuri seara ?

Da, banuiesc ca s-a prins toata lumea: pe stadion !

Eu, suflet milostiv care ma aflu, tiu bineinteles cu ai mici si slabi care le dau un pumn in nas la ai mari si cu numitul nas pe sus, si ca urmare ii lasa lati. De-aia m-au si emotionat pozele maestrului si prin urmare va invit sa le urmariti la sursa.

Am sterpelit una, numa' asa cat sa va trezesc curiozitatea:

6 comentarii:

comanu 12 iunie, 2009 09:42  

doamna, rosu in obraji aka emotionat, va multumesc nespus.
si va astept pe stadion in liga campionilor.

Rita 12 iunie, 2009 12:11  

Hiha, vedea-m-as ! :)) pe stadion adica :P

ritchiu 12 iunie, 2009 12:48  

băh, şi eu m-am bucurat pentru ei, deşi m-am vindecat de microb(ism) de ceva vreme :D

Rita 12 iunie, 2009 12:57  

Si eu m-am vindecat, daca am avut vreodata microbul :P
Sa mai mentionez ca maestrul era stelist intr-o vreme ? :D na, ca l-am dat in gat !

zarunare 12 iunie, 2009 13:41  

pai stelist am ramas.
dar chemarea sangelui e intotdeauna mai puternica. si trebuie strigata in gura mai mare,

Rita 12 iunie, 2009 15:08  

Rezon, rezon ! :D
Ah, acuma astept si eu sa-si revie Otelul :P

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP