Blog Widget by LinkWithin

Vara, intr-o zi

duminică, 21 iunie 2009

A venit vara. Si oficial, adica. Nu ca pana acuma n-ar fi fost ziua la fel de lunga, n-ar fi fost la fel de cald, nu mi-as fi dorit la fel de mult sa plec in concediu.

... Grecia a fost cea mai frumoasa vacanta de pana acuma. In Halkidiki, adica, fiindca in Corfu nu prea s-au legat lucrurile. Iar Turcia a fost sub orice critica, dupa ce-am zacut 3 zile din 5 si am mai tras vreo 2 saptamani si dupa ce m-am intors...

Dar prima data in Grecia a fost foarte fain. Poate si fiindca era prima data. Dar a fost fain oricum. Am fost in croaziera, a vazut apa adanca de 1 metru in care vedeai ca in palma, mi-am facut tatuaj, am dansat sirtaki - pe masa !, am fost la Salonic, m-a intepat o viespe si am suferit teribil cateva zile, am citit vreo 6 carti, mi-am rupt spatele in autocar, mai ales la intoarcere.

... As putea pleca si maine. Dar de fapt nu pot. Nu numai in Grecia, ci nici oriunde altundeva, deocamdata. Asa ca, tipic pentru tratamente, daca nu poti sa iei cel mai bun medicament, incearca-l pe urmatorul pe care ti-l permiti. Ceea ce am si facut.

Am fost la film azi. My life in ruins (!), in decor grecesc, autobuze cu turisti, monumente, soare si cald, oameni frumosi, povesti de adormit copiii - tot tacamul. Inainte de asta, mi-am cumparat un sal albastru, nu mai bun de batut vantul prin el la malul marii (l-am si purtat in sala de cinema, ca adia briza) si cateva carti si am baut o cafea in 3 culori uitandu-ma la oameni mari, la copii sau la fantana arteziana, sau razand prosteste la paginile cartii...

Mi-am reincarcat bateriile - asa, ca la doua liniute :)

Happy poza din Grecia, cu chelnerul Stratos, care s-a dus peste drum sa cumpere suc de portocale :)

4 comentarii:

emma 22 iunie, 2009 16:12  

O tempora, o mores!

Rita 22 iunie, 2009 18:52  

Emma, cam da...

Lucian 24 iunie, 2009 17:04  

ce bronzata erai :)

Rita 24 iunie, 2009 18:10  

Lucian - :) cred ca in poza aia am fost la maxim de bronz din viata mea ! Oricum, in rest ma inrosesc ca un rac, dupa care "culoarea" dispare brusc si fara urma...

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP