Blog Widget by LinkWithin

Cronica de noapte

vineri, 10 iulie 2009

Auch, iar e 3 noaptea. Sau dimineata. Sunt cam chioara de oboseala, mi-e foame si ziua lunga si crunta de ieri nu s-a sters. [Stiti senzatia de impins si cazut pe scari ? ei, cam aia e.]
Noroc cu orezul pe care l-am ars inainte sa plec de-acasa - am si eu ceva de mancare. Pana una-alta, stau in varful patului, langa 3 genti si continutul lor imprastiat pe langa mine si butonez, in timp ce mai ciugulesc din orez.

Inca nu m-a lovit somnul la maxim - nu stiu ce se intampla ca de la o vreme, starile cele mai treze si concentrate le am tocmai in creierii noptii. Ieri [sau alataieri ? ce zi o fi fost ?!] am plecat de la birou la 1 noaptea, mai mult din cauza orei si a caldurii decat din cauza de oboseala. Si am si infaptuit niste lucruri marete...
Asa, cum ziceam, inca nu mi-e cumplit de somn, dar in foarte scurt timp stiu ca o sa-mi vina sa-mi vad sufletul ca sa ma pot culca, ceea ce e mai greu de facut, dat fiind ca mai am de pregatit niste materiale pentru sedinta de maine dimineata.

Acu' juma' de ora cand am intrat in casa, afurisitul de Ghita a chicotit sub forma unui email nou venit - "te-ai indurat sa te mai intorci acasa, usernico ?". Mi-a venit sa-i ard un pumn, dar m-am abtinut... Las ca vede el, puslamaua !

Parul si pielea imi miros a fum - mai baieti, daca ma iubiti, nu vreti voi sa va lasati de fumat ? a ? nu ? bine, nu... Am asa o capacitate de a colectiona si duce dupa mine diferite mirosuri - si bineinteles, cele mai putin placute sunt si cele mai persistente. O sa fac iar baie, a 2-a oara in interval de 8 ore, iar maine dimineata ma voi spala pe cap a 3-a oara intr-o zi (asta tre' sa fie ceva record !)

Oricum, ce vroiam sa zic ? Asa, da. Pentru o petrecere in timpul saptamanii, pentru care nu prea simteam antren dupa preaminunata zi, a fost foarte tare ! Cred ca a ajutat si faptul ca m-am gatit ca un pom de craciun :P Dar chiar a fost fain. Au cantat niste baieti niste coveruri binecunoscute ale unor trupe asemenea - si chiar daca au mai trisat pe ici pe colo, la total au dat bine. Ce-i drept numarul decibelilor a fost cam mare - vorba lui Calin - "if it's to loud, you're too old" (da, ma, is, dintotdeauna am fost :P). Ca atare, incercarile disperate de a comunica cu gasca au avut ca rezultat o voce super-dogita cu care nu stiu cum ma prezint eu maine la sedinta...

Am mai notat urmatoarele: cica organizam curand o seara de filme - cu ceva tematica Batman (uof, baietii astia) - se ocupa Calin :D ; Alex a promis ca merge cu mine la Harry Potter (in sfarsit, ca incepusem sa cred ca o sa ma duc singura) ; Alina (la multi aaaaaani !) a zis ca e cazul sa facem o mica vacanta cu toata gasca, ca sa mai apucam si noi sa schimbam mai mult de 10 vorbe legate; Crisu a dansat mai ceva ca-n vremurile bune; Madaluna a facut victime :)) iar Dan a facut procesul verbal al intregii chestiuni :))))) Si cand le zic ca ar trebui sa ne vedem mai des...

Ia te uita, am pus castronul cu orez pe o reclama dintr-o revista de barbati ["de", nu "cu", fiindca mai nou am inceput sa cumpar si sa citesc din astea], iar reclama zice ca "sa faci fata zilei dupa o noapte... lunga!". Pai ce bun mi-ar fi un revitalizing power gel din asta maine dimineata ! chiar asa, pentru fete de ce n-or fi facand ? ce, noi n-am avea de reconstruit niste fetze dimineata ? oho, si inca cum.

Ok, s-a umplut cada. Ma duc sa scot fumul din piele si dupa aia om mai vedea ce-om mai face. Desi cred ca o sa-mi ingrop simtul datoriei undeva mai adanc, cat sa nu mai iasa la suprafata, si o sa ma culc -macar vreo 4 ore de somn sa prind si eu...

4 comentarii:

alina 10 iulie, 2009 15:35  

a fost o seara pe cinste si multumesc pentru un cadou de suflet minunat, de la prieteni adevarati :), cu unul lipsa...respectiv ginger, care va fi tras de urechi, am reusit sa ne vedem in formatie completa si sa tipam unii la altii, mai mult decat sa purtam o conversatie normala, datorita decibelilor :D.
In plus "trasul de par" nelipsit de altfel, ne-a adus aminte de vremea cand impartaseam acelasi spatiu locativ timp de 8 ore pe zi si peste :). Raspund prezent la initiativa de a organiza o minivacanta sau macar un weekend in formatie completa.
PS: revin cu poze de la magazin

Rita 13 iulie, 2009 11:51  

hehe Alina, stii cum se zice - ocaziile mici si dese, cheia marilor succese :) sau poate in cazul nostru e valabila teza contrara de "mai rarutz ca-i mai dragutz" ? :D om vedea...

Dan 13 iulie, 2009 22:18  

Te duci la Harry Potter? A mai aparut un film?

Hai mai bine la Ice Age 3!!!

E colosal!

Rita 13 iulie, 2009 23:07  

Dan, bun venit prin ograda mea :) Ma duc la Harry, of course - premiera e saptamana viitoare, parca. Si Ice Age e programat - ii astept pe prietenii astia ai mei sa se hotarasca sa mergem la 3D ;)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP