Blog Widget by LinkWithin

Snow Day

marți, 7 iulie 2009

Ah, de cand tanjesc dupa o zi libera, care oricum inainte de peste vreo trei saptamani nici nu s-ar fi intamplat. Azi ar fi fost oricum o zi luuunga de lucrat, probabil ca si acuma as fi fost la birou. Ca de obicei, insa, nu-i cum se pregateste, ci cum se nimereste.
Asa ca azi, la 9 si un sfert, dupa ce imi mobilizasem toate fortele cat sa ma pregatesc sa plec de-acasa si sa ajung la o sedinta importanta, chiar dupa ce ma amagisem cu promisiunea ca dupa sedinta ma intorc acasa, m-am hotarat ca nimic nu justifica posibilitatea de a pica pe strada, de unde nu m-ar culege nimeni, oricum, asa ca am ramas acasa.

Ziua libera - ziua asta a mea libera - e o conventie de denumire. E doar o zi off work - oricum as fi avut nevoie de mult mai multe. Si n-a fost deloc libera, nu fiindca as fi recuperat in vreun fel muntele constant de treburi casnice. Si nici fiindca as fi recuperat in orice alt fel cate ceva din micile placeri pentru care am din ce in ce mai putin timp.
Ci pentru ca m-am muncit cu mine sa fiu in stare acceptabila de functionare pentru maine si pentru ca aproape nu m-am miscat din pat toata ziua. Si pentru ca, si asa, sfarsitul zilei m-a prins epuizata, buimaca, cu capul mare si rotitor din cauza presiunii atmosferice si in sevraj dupa cofeina de care am stat deoparte toata ziua.

Mi-as fi dorit sa fie snow day...

8 comentarii:

Lucian 08 iulie, 2009 19:14  

n-am mai auzit de snow day, dar e de bine, si eu imi doresc mai multe zile din-astea. de fapt stai asa, eu am snow weeks :).
nu-i asa ca e bine sa lenevesti? :)

Rita 08 iulie, 2009 19:15  

Lucian, iesi afara si stai in soare o jumate de ora ! Asa, pe post de pedeapsa...

Lucian 08 iulie, 2009 22:54  

care soare? aici ploua cu galeata. si mai e si noapte :)

Rita 08 iulie, 2009 22:57  

Soare era cand m-am trezit eu, ca sa zic asa. La noi e cald, ingrozitor, iar la mine in birou si mai si...

Lucian 08 iulie, 2009 23:44  

aici e soare in fiecare zi de vreo 2 saptamani. dupa care vine cate-o furtuna mare. si iar soare. si tot asa :)

Rita 08 iulie, 2009 23:45  

De unde cititorii avizati pot deduce ca furtuna vine noaptea :D

Da, si la noi la fel - desi azi parca ne-a sarit ploaia...

Elena 09 iulie, 2009 22:57  

Cine vrea ceva ploaie in plus? Dau pentru o galeata de zapada;)

Rita 10 iulie, 2009 03:56  

Eu as vrea niste ploaie in plus, Elena, as mai lua de la tine, dar numai cand sunt in siguranta, la adapost, respectiv la mine in casa :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP