Blog Widget by LinkWithin

Comunicat important... pentru mine !

luni, 3 august 2009

Ei da, de azi (ca doar e luni, 2 jumate dimineata) sunt in concediu. Pe durata mult mai scurta decat ar fi cazul si cu activitati de bifat mai multe decat ar fi cazul, de zici ca parca nici n-as fi in concediu...
Oricum ar fi, am la dispozitie 2 saptamani in care sa pun un pic de ordine in haosul care a devenit in ultimele luni existenta mea. Am inceput activitatile, corespunzator, de sambata - in sensul ca in loc sa bifez treburile gospodaresti si nu numai planificate, am citit toata ziua, fara sa pot - sau sa vreau - sa las cartea jos din mana.
Stiu ca in iulie am cam tras chiulul cu blogul - in mod total justificat, de - asa ca pentru linistea si echilibrul sufletului meu, am de gand sa ma redresez in luna asta.
Asa ca... pe curand !

4 comentarii:

Elena 03 august, 2009 11:03  

Pai da, ai cam tras chiulul;) Si ramane scris... albastru pe alb ca redresezi problema!:)

Rita 03 august, 2009 11:31  

Elena, promit solemn ! (ia te uita, cam avea dreptate Lucian cu promisiunie :D)

comanu 03 august, 2009 12:16  

lasa-le in sange de promisiuni.
zi ce citesti, mai ghine.

Rita 03 august, 2009 12:49  

In acest caz specific, cu (oarecare) rusine marturisesc ca era un ditamai Harry Potter :D

Dar mi-am constituit rezerve federale - am vreo 5 carti cumparate acuma, si altele cateva restante de prin alte vacante :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP