Blog Widget by LinkWithin

Dilema consumatorului responsabil modern

sâmbătă, 22 august 2009

Ce sa fac, ce sa fac ? Sa iau o franzela alba, faramicioasa, ieftina si "rezistenta", sau sa iau o paine de secara, cu seminte, care-mi place foarte, dar pe care trebuie sa o arunc dupa 2 zile, desi am mancat doar vreo doua felii (sau chiar deloc), fiindca a prins mucegai ?
Ramane la fel de valabil si pentru alte alimente - niste branza si niste iaurt imi vin acum in cap.

Teoretic, stilul responsabil de viata si mai stiu eu ce alte curente moderne propavaduiesc sa cumparam si sa consumam alimente proaspete, cu cat mai putine componente sintetice, inclusiv conservanti. Da' ce te faci cand alimentele ne-"conservatizate" (conservate nu-mi suna suficient de explicativ in context) se strica inainte sa apuci sa le consumi ? Sigur ca o alternativa ar fi mersul la cumparaturi zilnic si respectiv cumparatul de cantitati mici din diverse produse.

D'apoi cred ca altceva nici n-as mai face la viata mea, doar sa ma duc zilnic sa iau un borcan de iaurt, 2 felii de paine si o nectarina si jumatate !

6 comentarii:

Haliv 24 august, 2009 00:13  

Hmm ...
Cand rezolvi dilema ta ma ajuti si pe mine cu a mea: consumator iresponsabil = ciorba de burta, aprox. 5 mici (dupa eveniment si obligatoriu cu cartofi prajiti), berea (minim 2) si desertul ... ceva prieteni. Si zau ca as face-o zilnic.
Imi place ce zici, o sa fac o vizita si prin arhiva.
NB

Rita 24 august, 2009 00:21  

Haliv, bun venit - sper sa fie ok si arhiva :D si sa mai vii.
Dilema ta e simplu de rezolvat - prietenii merita :D si oricum, daca vrei neaparat, poti sa te duci a doua zi la sala.
Mie insa mi se pare tare greu de dus la stomac combinatia ta - nu de calorii vorbesc, de compozitie, de meniu, cum vrei sa-i zici :D

Haliv 24 august, 2009 23:33  

Da, greu dar cu placere duc si eu si inca functioneaza. Mai greu cu sala insa (o sa) ma straduiesc. Hi ... credeam ca-i mai simplu.

Rita 24 august, 2009 23:38  

Apai nu stii vorba aia "ce-i bun e ilegal, imoral sau ingrasa" :)
Mai simplu de-atat, ne cerem scuze, nu avem - mai incercati, poate primim :D

Haliv 25 august, 2009 00:10  

Am incercat ... am primit ... margarite ... lucruri mici, oameni marunti ... bune ... hi ... cunoscut ... mai raman

Rita 25 august, 2009 00:18  

;;) asa sa fie, daca zici. Avem si niste muzici in seara asta ;)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP