Blog Widget by LinkWithin

Ce mai urmeaza ?!

joi, 24 septembrie 2009

Mai pe la inceputul lunii, asa, ma tot miram in sinea mea despre cum se mi aranjeaza toate lucrurile. Foarte frumos, mi-a placut la nebunie. M-am mirat putin, nu mult, ca sa nu fie de deochi, despre sortii prielnici.

Ei bine, cred ca m-a auzit cineva mirandu-ma, chiar si in sinea mea. Si s-a hotarat sa ma trezeasca la realitate. Rezultat ?
Luni: dimineata mi-am patat o camasa alba cu cafea - mie chestiunea asta de maxim 2 ori pe an; atelier de dulciuri s-a amanat, dar n-am aflat asta decat dupa ce m-am invoit de la serviciu, m-am enervat in trafic, am platit taxiul cu ultimii bani, am gasit un bancomat in ultimul moment.
Marti: aveam o sedinta la 2, la niste oameni cu fasoane. Fiindca n-am terminat o afurisita de prezentare, sun pe la 1 si ceva si intreb cat e de critic sa ma infiintez si daca o sa dureze mult. Foarte si, respectiv, da. Bine, vin mai tarziu, zic, va gasesc acolo. Ma duc la destinatie la 3, dupa slalom prin centrul supra-aglomerat si deci prea multi bani la taxi. Toata lumea plecase de jumate de ora. Slalom inapoi prin centrul supra-aglomerat. Si da, prea multi bani la taxi. La birou imi trebuie niste raspunsuri urgente pentru intalniri, strategii, prostii. Evident, nimeni nu raspunde la telefon, iar de mail ce sa mai zicem...
Miercuri: sedinta cu ifose. Mi-e rau de-mi vine sa vars. Seful intarzie, eu am o vaga idee despre ce se vorbeste, desi ieri cand l-am intrebat daca trebuie sa pregatesc ceva, sms-ul a zis ca nu. Ma intorc varza la birou, cu dorinta ascunsa, desi nu prea bine, de a duce rasa umana la extinctie. Ziua se taraste greu. Seara am o invitatie scortoasa la un cocktail relaxat. Cu 5 minute inainte sa ies pe usa, accident vestimentar major. Dupa regulile artei, ar trebui sa merg acasa, sa ma schimb. Adica sa fac slalom inainte si inapoi prin centrul supra-aglomerat. Rezolv situatia cum pot si sper sa nu ma fac de rusine. Seful a zis ca intarzie o jumate de ora. Prognozez ca nu va mai veni. Se adevereste.

Sunt intr-un rollercoaster emotional ingrozitor. Am intr-una senzatia ca merg pe sarma, pe un monociclu, si oricum n-am plasa de siguranta. Toata chestiunea este extrem de obositoare si in acelasi timp nu ma lasa sa dorm noptile. Tocmai m-am gandit ca saptamana asta, de cand au inceput calamitatile, s-a schimbat zodia...

Deci - ce mai urmeaza ?!

6 comentarii:

Elena 24 septembrie, 2009 22:42  

Se zvoneste "pi" la noi ca vremurile se transforma in roz;) Trust me, ca altfel si eu imi iau campii!

Rita 24 septembrie, 2009 23:03  

Ma, tu iar te-ai jucat cu globul de cristal :)

Lucian 25 septembrie, 2009 15:10  

schimba jobuuuul!!! :)
sper ca nu dai tu banii pe taxi, ar fi exagerat rau :)

Rita 25 septembrie, 2009 15:59  

Da, si eu imi doresc asta :D dar, vorba aia, e criza...
Si la taxi, in cazurile mentionate nu am dat eu banii, fireste. Dar in alte multe cazuri dau.

Elena 27 septembrie, 2009 20:26  

Globu' nu minte, soro draga!;)

Rita 28 septembrie, 2009 17:30  

Soro, cred ca blogul ala al matale e crapat... Azi am avut inca o zi maxim de jenanta.

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP