Blog Widget by LinkWithin

Cooperativa "Arta si precizie"

joi, 3 septembrie 2009

Atentie, urmeaza text cu continut frivol :)

Ii stiti pe oamenii aia care fac picturi sau scriu versuri pe boabe de orez ? Mie mi se par niste plasmuiri, gasesc ca e greu de acceptat ca s-au nascocit oameni cu asa rabdare, atentie, migala, acuitate si acuratete.

Tineti cont, nu ma consider deloc o persoana cu "2 maini stangi", ba dimpotriva, sunt considerata de oamenii care ma cunosc macar un pic ca o persoana cu rabdare, atentie, migala... ati prins ideea.

Fix din motivele de mai sus, pentru economie - mai ales de timp, si fiindca pur si simplu cred ca fac treaba mai buna, sunt genul care-si executa singura manichiura. Doar ca pentru asta platesc un pret foarte mare - si anume ca trebuie sa stau treaza pana in creierii noptii, cand termin absolut tot de facut si pot sa stau cu degetele raschirate ca sa se usuce opera de arta si sa continuie sa arate cum trebuie.

Bineinteles, "sa termin absolut tot de facut" e doar o insiruire de vorbe, nu e o expresie cu inteles si nici n-are vreo treaba cu realitatea. De exemplu, acuma, cand teoretic astept invoire de la unghiile mele sa ma duc la culcare, am in pat 2 carti, 3 reviste, un catalog, 2 sticlute de oja, un tub de crema, trusa de unghii, aparatul foto, o agenda, un token si bineinteles pe Ghita, ca doar la el scriu. Ca doar de, nu pot sa stau de-a dreptul cu degetele in aer, ca o cuconita razgaiata - it's just not me.

Provoc pe oricine crede ca e in stare ca, la aceste ore inaintate si dupa ce a avut o atentie exagerata pentru pictura minutioasa a 10 unghii cu rosu (rosu e important in discutie, fiindca greselile se vad din avion), sa deplaseze toate obiectele mentionate in afara suprafetei de dormit fara afecteze integritatea picturii de unghii.

Si partea proasta e ca si daca reusesc, printr-un miracol, tot nu inseamna nimic, fiindca am prostul obicei sa dorm cu mana sub cap, sau sub perna. Asa ca dimineata ma trezezc cu modele de tesaturi pe unghii, de zici ca au fost facute cu schepsis, la salon ! Ceea ce ma enerveaza teribil, mai ales fiindca seara trebuie sa reiau operatiunile.

Oh, well... Doar am zis ca e frivol, sa n-avem vorbe !

5 comentarii:

Lucian 03 septembrie, 2009 16:50  

vezi daca vrei sa faci economii??? :)

off-topic: tombaxteru' ala e prea lung si nu se mai vede textul

Rita 03 septembrie, 2009 17:23  

Lucian, si eu care credeam ca asta e un lucru salutar :))

off-topic - stiu, e asa de mult, cred ca sunt prea inguste coloanele si diversele nu incap in ele :-<

cristina 04 septembrie, 2009 22:32  

Rita, eu am renuntat la oja foarte aproape de momentul din tinerete cand m-am luat sa o pun pe unghii. Mi se pare foarte mult timp pierdut zilnic pentru un efect care in fapt nu atinge pe nimeni suficient de tare ca sa justifice investitia mea de timp. Eu cred ca nu i se rupe nimanui daca eu am sau nu oja, asa ca mai bine nu am.

Ei, imi dau seama ca abordarea ta vis-a-vis de eleganta in ansamblu poate fi diferita dar ... chiar cred ca ceilalti nu castiga la vederea unghiilor mele in aceeasi masura in care eu imi bat capul sa le intretin colorate. Iar eu cu ele colorate mai bine nu ma simt, chiar am obsesia ca nu respira.

Rita 04 septembrie, 2009 22:51  

:) eu pentru mine pun, nu pentru ceilalti. Imi plac mainile mai mult asa, cu unghiile pictate. Si am observat ca de cand folosesc rosu dau mai mult din degete, din maini in general :)) Probabil ca un paun care isi desfasoara coada ca sa se vada banutii colorati.
Ei, probabil ca-s mai demonstrativa decat am impresia ca sunt :) [o prietena de-a mea ar zice "histrionica" :))]
Si nu fac chestiunea asta zilnic - chiar as innebuni, mi-e de-ajuns ca imi spal parul zilnic. Pentru asta am si achizitionat niste "vopseluri" de calitate care rezista macar cateva zile.

Si acuma ca mi-ai adus aminte - in urma cu niste multi ani am avut o perioada cu unghii grena [care mi-a trecut ulterior, pana de curand :D]. Ei, oja de-atunci era mai ieftina si mai proasta si inevitabil sarea pana seara. Ceea ce insemna ca da, trebuia sa refac in fiecare seara - sau macar sa le sterg.
Asta fiindca dintre lucrurile pe care nu le suport nici la mine, nici la restul lumii sunt parul murdar si unghiile neingrijite (netaiate, roase, cu oja ciobita, murdare etc). A, si BO :D

Asa ca in cartea mea asta cu oja e un mic moft, ai dreptate, dar partea cu manichiura e un 'must', nu e deloc la partea cu eleganta ;)

cristina 06 septembrie, 2009 23:27  

Daca e din ratiuni de sanatate (exercitii cu degetele) e total de inteles de ce te chinui! ;)

Pe de alta parte, si mie mi se pare mult mai elegant si mai ingrijit sa le dai cu oja, doar ca am piticul meu pe creier care imi spune ca oja imi sufoca plamanii unghiilor. Dar apreciez sa vad asta.

Si agreez si ca niste unghii cu pielite si neingrijite sunt o carte de vizita de doi lei pentru o femeie mai ales (nici la barbati cand vad asta nu sar in sus de placere, dar parca standardul de asteptari nu e asa sus ca la femei).

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP