Blog Widget by LinkWithin

Against my better judgement !

miercuri, 28 octombrie 2009

Ma apuca uneori niste initiative care nu prea cadreaza cu restul circumstantelor vietii si persoanei mele. Si ma apuca din motive total gresite: ca ma iau dupa altii, ca ma fortez sa fac schimbari sau sa incerc ceva nou. Cam cum ii apuca pe unii sa traga o betie strasnica, doar pentru a-si demonstra ca ii mai tine - si tot ce reusesc sa faca e sa se aleaga cu o mahmureala feroce. Ma rog, intelegeti ideea.
Nu sunt lucruri nebunesti sau foarte riscante. Deloc. Doar ca nu cadreaza, cum ziceam. Si in plus esueaza intr-un mod aproape spectaculos - si anticipat, de altfel. Adica stiu - STIU - ca nu are cum sa iasa bine, dintr-un milion de motive extrem de bine fundamentate.

Ultimul exemplu dateaza din chiar aceasta seara. Nu mai stiu de unde mi s-a nazarit ca trebuie sa refacem aranjamentul mobilierului in birou - ca sa fie mai eficient, mai mult spatiu, sa nu irosim energiile fizice si cosmice aiurea. Mi s-a nazarit de ceva vreme, de altfel - cred ca sa fie vreo 2 luni de-atunci. Milionul ala de motive bine fundamentate (timp, chef si mai ales instinctul ca n-o sa iasa bine) au amanat miscarea pana acuma.
In seara asta, fiindca am niste multe treburi si foarte putin chef si inca si mai putina inspiratie, ce mi-am zis: hai s-o facem si pe-asta ! (adica noi, Rita).

Zis si facut: da-i si trage de birouri, de monitoare, de imprimante, de cabluri, de rollere si in general de tot ce poate fi miscat din loc.
In proces se darama niste teacuri de hartii aflate in echilibru precar, imi cad cabina telefonica si autobuzul londonez de pe monitor si ma tarai pe jos sa le recuperez, ma umplu de praf pana in dinti, transpir ingrozitor, fac o dezordine cumplita printre hartiile de pe birou, dupa care le ordonez asa de bine ca nu mai stiu care unde e... si multe altele.

Rezultatul ? nu-mi place ce-a iesit ! Desi am reusit sa optimizez unele lucruri - cum ar fi accesul la imprimante, echilibrul cosmic al biroului e compromis pe vecie. I-am dat Laurei un sms spasit, cu scuze anticipate mai mult in ideea sa nu o loveasca apoplexia maine cand o intra in birou. Saraca, ce stie ea ce-a facut nebuna... Maine seara nu pot, dar probabil ca vineri o sa ma puna sa mut toate alea la loc, cum erau !

Ca doar surubul care mi-a cazut de la scaun, de sunt in pericol la orice miscare mai indrazneata sa cad cu roatele-n sus, la propriu si la figurat, surubul, zic, n-am fost in stare sa-l reglementez de aproape 2 saptamani...

Cine m-o fi pus ?! Stiam - STIAM - ca n-o sa iasa bine...

7 comentarii:

RDG 28 octombrie, 2009 23:30  

boboc, meseriasha eshti pe veshnicie!!!! vai am ras cu lacrimi!!! multumesc.

Rita 29 octombrie, 2009 00:13  

Iar dumneata, Ralucita, faci minuni la moralul omului :D rad si eu de rasul matale !

cristina 30 octombrie, 2009 21:39  

:) :) :)
Rita, chiar asa, de ce ziceai ca a trebuit sa faci asta? Aia cu trasul si reasezatul cablurilor e cea mai frustranta experienta, am avut-o in repetate randuri prin birouri corporate. Unde se trezeau periodic cu idei din astea (sau mai rele, cum ar fi sa schimbam la fel de periodic mobilierul cu totul).

Macar data viitoare stii clar ca muti doar imprimanta daca doar ea trebuie musai mutata.

Elena 30 octombrie, 2009 22:51  

Te rog sa vii si la noi in birou, niciuna dintre noi nu are chef sa mute, dar e necesar:) Hai, vii? Dau... un ceai!:)

Rita 31 octombrie, 2009 00:53  

Cristina, nu-s nici eu prea sigura de ce trebuia sa fac asta :D ceva nu statea la un loc, colega mea trebuia sa se intinda peste biroul meu ca sa ajunga la imprimanta, din astea. Dar cre ca puteam sa supravietuim si asa :D
De fapt, partea cu cablurile a fost super-lejera, fiindca n-am umblat decat la cele ale imprimantei. Daca trebuia sa le scot pe toate si sa le pun la loc, cum am mai facut de 3 ori in ultimii 3 ani, mi-as fi blestemat zilele, crede-ma.

A, si n-ar fi mers sa mut doar imprimanta - chestie de lungimea cablurilor si latimea birourilor...

Elena, pai cum nu, acush viu ! Vorba aia "acum si in cartierul dumneavoastra" :P
Fii atenta, ca am un pont: ca sa nimeriti cablurile cum trebuie, puteti folosi markere colorate si sa desenati simboluri pt fiecare mufa si fiecare fanta/ priza in care intra. Asa o sa stiti care unde trebuie sa intre ;)

cristina 04 noiembrie, 2009 20:48  

Beton aia cu "acum si in cartierul dumneavoastra"! :):):) Buna cand nu e despre pene de curent, greva gunoierilor ai altele la fel de negative.

Rita 05 noiembrie, 2009 00:48  

Cristina, nu ma gandisem si la aceste ingrozitoare circumstante, dar acuma chiar ma ingrojorezi - ca e si sezon, nu de alta :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP