Blog Widget by LinkWithin

Cum am ajuns... ?

marți, 27 octombrie 2009

Ma duceam intr-o vreme la un salon, undeva in Dristor - era o fata simpatica, Andreea, si era si priceputa. Dupa aia s-a mutat la alt salon si m-am dus dupa ea, si chiar si dupa ce m-am mutat eu, tot la ea ma duceam. Pe urma fetele mi-au facut cadou un tratament special la un salon fancy-shmancy si asa l-am gasit pe Felipe. M-am mai dus o vreme la Andreea si pe urma ma parasit-o definitiv pentru Felipe. Felipe e cat un chistoc, mic si slab si pricajit si cu un ciuf blond electrocutat - da' mare mester.

Ma rog, Felipe s-a desfiintat, ca sa zic asa, si o vreme am fost orfana. Pe urma m-a dus o prietena la Adina - scumpaaaaa, scumpa foc ! Si prima data mi-a si ratat frizura - aratam ca asistenta aia a lui Teo - Tanta, sau cum o mai chema.. Dar si-a revenit - vorba aia, am inteles fiecare ce vroia cealalta.
Dupa care s-a mutat si Adina - la un salon si mai scump si cu niste fite - vai, doamne ! Toate fetele obisnuite cu cliente vedete, numai una si una, si ca atare cu 'atentii' consistente. Probabil ca sunt doamne si domnite care merg cel putin saptamanal - pentru tuns, frezat, colorat, spalat, apretat si mai stiu eu ce altceva. Asa ca toata lumea arata scoasa din cutie, chiar si cand vin sa se aranjeze. Da, stiu, foarte contraproductiv si in general mai solicitant decat ar fi cazul.

Lasa ca oricum, spre disperarea majoritatii celor care ma cunosc si chiar si a mea, imi spal parul in fiecare dimineata, si in general inainte sa ies din casa. Si mai lasa si ca, in parte din ratiuni de costuri, dar mai ales fiindca nu suport vopselurile de salon, am ajuns sa imi colorez cositele de una singura.

Ce nu mi-e deloc clar e momentul in care am inceput sa imi vopsesc parul inainte sa ma duc la coafor ! Cand anume s-a intamplat de mersul la salon a devenit asa o proba de conformitate sociala, la care trebuie sa ma prezint impecabil ? (drept pentru care imi si dau atata silinta).

Nu mai ramane decat sa ma tund si sa ma coafez inainte sa ma duc la salon ca sa ma tund si sa ma coafez...

2 comentarii:

Lucian 27 octombrie, 2009 15:46  

faci ca prietenul meu care, inainte de a veni o doamna la curatenie, trage el cu aspiratorul si sterge praful :)

Rita 27 octombrie, 2009 15:48  

Lucian, io de-aia nu mi-am luat doamna la curatenie (presupunand ca mi-as fi permis :P) ca as fi facut si eu fix ca prietenul tau. Pai cum, sa vie cineva la mine si sa nu fie curat ?!

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP