Blog Widget by LinkWithin

Stepdown 2009

miercuri, 7 octombrie 2009

Later edit: Intr-un final glorios am reusit sa pun pozele aici.

Am fost in week-end la Sinaia. Ma rog, din cauza ca-s cam dusa cu creierii, am fost doar sambata la Sinaia, ceea ce inseamna ca n-am mai prins concursul care s-a amanat din motive meteo. Fiindca sambata, da, a plouat mult, continuu, mocaneste.

Traseul se cam mocirlise - stiu nu fiindca as fi umblat personal pe el, ci fiindca niste curajosi s-au dus sa verifice situatia la firul ierbii. Ce-a iesit din asta puteti vedea:
Cum ziceam, dupa o sedinta fulger cu raiderii, s-a stabilit ca se amana concursul pentru duminica, cand urma sa se tina in orice conditii. Din cate inteleg, n-a mai fost cazul de orice conditii, fiindca duminica n-a mai plouat - chiar daca terenul nu avea cum sa se usuce. Daca vreti sa stiti ce s-a mai intamplat, aici e un material care s-a dat la Stirile Pro

Uite si doi participanti foarte tineri - unul profesionist deja si altul care a participat doar din brate de la mami deocamdata :) Mai multe poze imediat ce reusesc sa le urc pe Picasa.
A, si mi-a placut casca asta foarte tare:

5 comentarii:

nelu 08 octombrie, 2009 00:27  

eu nu înţeleg unde vrei să baţi cu : " a plouat mult, continuu, mocaneste " şi "o sedinta fulger" :)))

Rita 08 octombrie, 2009 18:47  

Hai ma Nelu, ca n-am zis cu adresa, parol :)
Stiu eu ca daca ar fi fost dupa tine... ningea de-a dreptul ! :))

Lucian 09 octombrie, 2009 16:23  

eu n-am inteles ce catai tu p-acolo :)

Rita 09 octombrie, 2009 17:58  

Pai Lucian, teoretic m-am dus sa dau o mana de ajutor. Practic, am cascat gura in ziua in care a plouat si dupa aia am dat bir cu fugitii :D
Cu ocazia asta m-am convins definitiv ca mersul la munte nu e pentru mine...

Lucian 12 octombrie, 2009 16:01  

sa-ti fie invatatura de minte! :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP