Blog Widget by LinkWithin

Ioi !

miercuri, 4 noiembrie 2009

Maine ma duc pan' la Cluj - ceea ce inseamna ca inca de azi dimineata mi-am luat precautia sa ma trezesc speriata sa nu pierd avionul.
Stiu ca nu o sa ma pot abtine sa ma culc foarte-foarrrrrrte tarziu, ceea ce inseamna ca ca trezirea va fi un pas mai aproape de infernul personal. Poate ar trebui sa mai lucrez iar la obiective...
Partea buna e ca maine pana la 2 voi fi terminat toate treburile legate de deplasare. Partea proasta si respectiv extrem de proasta e ca: 1. mai am foarte multe treburi de birou care musai sa fie prestate maine si 2. avionul de intoarcere e abia la 6 jumate sau asa ceva. Cu putin noroc, o sa pot sta la cafenea, sa-mi verific mailurile si sa-mi termin treburile - de scris verzi si uscate, sau de sunat o gramada de oameni.
Si probabil ca maine seara o sa crosetez si partea a 2-a a Calvarului, promisa deja de vreo jumate de an, deja...

3 comentarii:

Elena 04 noiembrie, 2009 22:14  

Ioooi, numa' stai un strop, că viu şi eu la o cafea;)

Rita 05 noiembrie, 2009 00:15  

Un strop de cafea sa fie, sau ceva mai tare ? :D

Elena 05 noiembrie, 2009 19:24  

In public nu pot spune decat cafea decofeinizata;)) Bine, si un ceai cu miere

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP