Blog Widget by LinkWithin

Si totusi...

marți, 10 noiembrie 2009

Apropos de postul anterior, cred ca totusi ceva-ceva nu fac cum trebuie. A series of unfortunate events mi s-au tot intamplat de saptamana trecuta incoace - incepand de la faptul ca vineri noapte am uitat cheile in usa, pe dinafara, si terminand cu chinurile teribile la care ma supun pe rand in acelasi timp dureri tampite de masele si o gripa rebela - care sper sa nu fie din acelea.

Chiar, ce simptome sunt pentru afurisita aia de gripa ? si in general, dignosticul se pune exclusiv post-analize ? Nu mai descriu ce senzatii fierbinti incerc, nu e amuzant deloc.

Pe scurt, nu-mi merge prea bine...

7 comentarii:

cristina 11 noiembrie, 2009 00:03  

Pe scurt: :(
Daca virusii din nas de la tine nu fac ca porcii nu ai cum sa recunosti daca e porcina pe bune. Am inteles ca testele de laborator sunt costisitoare si relativ laborioase (nu ma pricep neam, dar zic din auzite), asa ca ma intreb cati din statisticile oficiale care sperie lumea la stiri chiar or avea.

Sa ai o gripa banala, de treaba si repede trecatoare si care sa iti lase o imunitate beton!

Lucian 11 noiembrie, 2009 21:11  

sper sa-ti treaca, daca nu ti-a trecut deja

Rita 12 noiembrie, 2009 19:36  

Cristina, intre timp am afla de ceva simptome obligatorii, pe care nu le am. Nu ma simt bine in continuare, am o stare generala proasta si capul greu, somnolenta si alte din astea, dar nu e gripa din aia.
Oricum se pare ca la noi se fac analizele, pentru confirmarea diagnosticului si tinerea sub observatie.

Rita 12 noiembrie, 2009 19:39  

Lucian, dupe cum ziceam, inca nu mi-a trecut - orice-as fi avut. Intre timp am capatat si niste dureri infioratoare de dinti care m-au dus fortat la dentist...

Dar multumesc de urari si ganduri bune amandurora :)

cristina 13 noiembrie, 2009 00:57  

A trecut?

motanes 14 noiembrie, 2009 10:57  

Hai că zic şi eu un descântec de la distanţă. Să fie bine! :)

Rita 14 noiembrie, 2009 21:43  

Cristina, pai partea critica a trecut, oarecum :D mai am inca probleme cu gatul - dimineata, si seara si in timpul zilei - cam tot timpul basically :))

Motanes, multumesc pentru descantec - zi mai tare ! :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP