Blog Widget by LinkWithin

Chinurile creatiei

marți, 8 decembrie 2009

De vreo doua ceasuri ma tot chinuiesc sa "crosetez" la niste texte noi. Si nu merge - nu merge deloc. Am rescris si introducerea si diferite alte parti de cateva ori si pur si simplu nu se leaga.

Am incercat sa scriu de mana - si pe carnetul mare si pe cel mic (uneori miscarea mainii are ceva influente asupra firului gandurilor - posibil sa fie si ceva studii la mijloc care sa zica asta) si direct pe computer, dar pagina aia alba e si mai intimidanta decat cea de hartie. Ce n-am incercat, nu pentru postul celalalt, fiindca n-aveam cum, dar am incercat pentru asta si a amers, a fost sa scriu direct in interfata de administrare a blogului. Mici manii artistice, deh :D

O explicatie trebuie sa existe: ori subiectul nu e bun, ori abordarea, ori nu e momentul chiar acuma. Ori, desi cu alte ocazii n-a fost asa o problema, pur si simplu faptul ca ma uit la tv in timp ce incerc sa scriu nu e de prea mare folos.

Ma rog, mai incercam si maine. Adica azi.

2 comentarii:

innuenda 08 decembrie, 2009 18:03  

La mine e clar, dacă nu simt nevoia să mă vărs, nu pot să scriu. Zici că-s telegramă. Stop.:)

În concluzie, ori nu s-a copt subiectul în mintea ta, ori n-ai chef să-l împarți cu lumea.:))

Rita 09 decembrie, 2009 00:23  

Innu, pai nevoia era :) doar ca nu s-au asezat vorbele. Nu aseara - dar azi da :)
Dar e un guest post - care probabil o sa apara maine si atunci o sa fie si impartit cu lumea ;) va dau eu de stire.

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP