Blog Widget by LinkWithin

Home Is Where the Heart Is

joi, 3 decembrie 2009

Daca nu treceti de prea multa vreme pe la blogul meu, n-aveti de unde sti: din martie anul asta am dezvoltat o obsesie cu Londra. Am vrut sa plec de cel putin 3 ori, pentru un week-end. Si in vacanta. Si intr-un week-end prelungit la inceputul lui noiembrie. N-a fost sa fie, dar obsesia a ramas :)
Si ca sa nu se iroseasca de-a dreptul, la invitatia Loredanei , careia ii si multumesc cu aceasta ocazie, am si scris despre asta: aici.
Daca ma mai invita, si mai scriu - va mai zic :)

2 comentarii:

Loredana 04 decembrie, 2009 11:10  

Draga Rita, eu iti multumesc pentru insemnarea interesanta si apreciata de vizitatori - e drept de majoritatea prin telefoane sau replici pe messenger.

Eu te invit sa revii oricand cu materiale pentru blogul de travel - sa impartasim impreuna tuturor locurile minunate ce merita vizitate in lumea intreaga si lucruri interesante descoperite.

O zi senina si spor in toate pana data viitoare ;)

Rita 05 decembrie, 2009 18:13  

Loredana, ce sa zic, nu pot decat sa ma bucur :) si sa dau curs unei asa gratioase invitatii. Ne revedem deci pe PR Wave/ travel ;)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP