Blog Widget by LinkWithin

The laaast melon...*

joi, 31 decembrie 2009

Oh, Doamne, e ultima zi a anului ! N-o sa zic "vai, cand s-a dus, nici nu mi-am dat seama" fiindca nu-i asa. A fost lung si pe alocuri dureros - la propriu.

Am facut destul de multe lucruri anul asta - mai ales in prima jumatate, si am ratat cel putin la fel de multe - mai ales in a doua jumatate. Poate ca pana la urma ies pe zero, desi am ceva indoieli. Fiindca lucrurile, actiunile, deciziile mai putin inspirate au fost in jumatatea a doua, am cam ramas cu senzatia de "ne-inspirat" pe sfarsit de an.

Mai ales in ultima parte lucrurile au mers destul de prost pentru mine. In plina criza - nu neaparat economica, cum e asta in care ne scaldam toti, oricum, mai degraba fizica, si pe alocuri de identitate.

Am muncit peste masura, si am lenevit ingrozitor, am tras tare si am obosit si mai tare.
Asa ca iata, inchei anul cu o pauza lunga, mai lunga poate decat mi-as permite, si o leneveala pe masura. E suficient sa zic ca n-am fost in stare sa cos un nasture in toate zilele astea in care am stat acasa (in casa ?).

Surprinzator pana si pentru mine, singurele chestii pe care le-am miscat din loc au fost legate de "vastele apartamente" si de gospodarie in general - dar nici alea prea tare. Am facut un pic de curatenie si un pic de ordine, si am bucatarit un pic. Ah, da, si am citit un pic, si m-am vazut un pic cu niste prieteni. Un pic mic.

Deci nu ar trebui sa mire pe nimeni ca ultima zi a anului ma prinde cu o tona de lucruri de facut -desigur tot din capitolul gospodareala. In afara de fabuloasa friptura, care a avut un succes teribil, am de gand sa fac placinta cu branza (un fel de traditie de familie de anul nou) si negresa (un fel de moft de-al meu).

In afara de asta, trebuie sa-mi colorez intr-o incantatoare nuanta de saten auriu radacinile albe - invizibile pentru ochiul normal, dar vizibile din avion pentru ochiul meu de vultur. Sa fac o baie lunga si odihnitoare. Sa imi pictez unghiile in rosu turbat, sa imi caut bluza pentru diseara si sa ghicesc pe unde am ratacit sandalele negre de lac.

Ha ! nici nu sunt multe de facut. Poate daca as reusi sa dau macar putin timpul inapoi...

Gata, am fugit in bucatarie !

*Pasarile Dodo, in Ice Age 1

3 comentarii:

Elena 31 decembrie, 2009 23:35  

Hei, la multi ani!:)

cristina 02 ianuarie, 2010 03:49  

La multi ani, Rita! Sa ai un an bun cat incape!

Rita 04 ianuarie, 2010 00:25  

La multi ani, Elena, la multi ani, Cristina, sper sa avem parte numai de lucruri extraordinare anul asta - extraordinar de bune, adica :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP