Blog Widget by LinkWithin

Acum, pe micile dumneavoastra ecrane

miercuri, 6 ianuarie 2010

"Nu fii nepasator" zice in autobuz, pe ecranul din spatele soferului care arata foarte frumos statiile, traseul, timpii pana la urmatoarea statie si pana la capat, strazile invecinate si poze cu catei si pisici - foarte dragalasi de altfel. Asta cu "nu fii nepasator" e dintr-un clip, parte din campania ministerului de interne impotriva traficului de personane.
Eu as contribui cu mare drag la o campanie a ministerului - fie el si de interne - impotriva prea multor de i prin diferite cuvinte !

"Esti trist ? Esti vesel ? Esti..." nu mai stiu ce zice dupa aia, mi se rupe filmul, dar mie imi vine sa zic "Esti schizo ?". Asta e o reclama la nush ce numar la care sa suni ca sa vorbesti cu diversi invizi fara ocupatie. Ma rog, nu obiectul reclamei e in discutie aici, cat starile contradictorii si de fapt diametral opuse pe care se presupune ca le "traverseaza" publicul tinta. Ingrijorator, pe bune !

Intr-un promo pe un canal de filme la Alias: "Cindy Bristow...". Ma rog, poate ei au zis "Sidney", dar eu nu asta am auzit. Mai e si plin de Cindy din Scary movie pe ecrane zilele astea !

Mai am niste exemple - niste episoade dintr-un serial, difuzate si redifuzate fara subtitrare, alte episoade din acelasi serial, de asemenea difuzate si redifuzate cu subtitrarea cu un decalaj de 1-2 minute fata de sunet si de actiune, promo-uri si trailere intrerupte in mijlocul... oricui ar fi, emisie intrerupta de la cateva minute la o ora si ceva, seriale cu actiune si limbaj violent la ore la care si bebelusii sunt treji, si o gramada de alte chestii pe care nu mi le mai amintesc la ora asta. Nu de alta, dar cam 2 saptamani cat am fost telespectator fidel am vazut o gramada de chestii !

Ce naiba ma, nu se mai uita nimeni ce tranteste pe afurisitele astea de ecrane ?!

2 comentarii:

ina bixade 11 ianuarie, 2010 02:50  

La Multi Ani, Rita Aurita! A trecut un secol de cind nu te-am vizitat:)

Rita 11 ianuarie, 2010 18:52  

Inaaa, chiar ca a trecut un secol, de cand... orice ! :)
Sa ai un an fain, fain tare !

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP