Blog Widget by LinkWithin

Cel mai bun lucru

duminică, 3 ianuarie 2010

...pe care l-am facut anul trecut. Sau cel putin in ultima zi a anului trecut :)
De cate ori am cumparat brownies de la Snack Attack (am mai luat si din alta parte, dar alea mi-au placut cel mai tare), eram convinsa ca asa ceva nu se poate face in casa omului, ci musai doar in cuptorul de fabrica - daca putem sa ii zicem asa.
Deci traiasca Jamie, furnizorul retetei, chiar daca ale mele n-au iesit chiar "bloomin' brilliant", dar au iesit totusi destul de bine ;)



PS. Estimez ca de maine s-a terminat cu bucatareala :D Caut bucatareasa. Si menajera !

3 comentarii:

cristina 05 ianuarie, 2010 17:47  

Rita, nu e cinstit sa pui asta pe blog la cata lume tine cure de slabire peste cure de slabire ... Si bineinteles, intr-o lume individualista, vorbeam fix de mine. Bine macar ca nu o imparti concret cu noi! ;)

La multi ani!

Rita 06 ianuarie, 2010 02:18  

Eee, Cristina, infaptuirea asta e de anul trecut :) Si pot sa ma laud ca inca nu am ispravit de consumat, asa ca o sa mai astepte cura de slabire. Nu ca n-ar astepta in continuu, totusi, spre marea mea insatisfactie :D

La multi ani sa fie :) stiu ca tu inca mai ai vacanta, ceea ce imi doresc si mie, cat mai mult si cat mai des ! :D

cristina 08 ianuarie, 2010 06:57  

Gata cu vacanta, suntem chit ;)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP