Blog Widget by LinkWithin

Dictionar pe fuga: NAM

sâmbătă, 27 februarie 2010

N-am facut bagajele, ce zic eu, nici macar n-am toate hainele curate si nici costumele, camasile, esarfele calcate. N-am idee cu ce o sa ma incalt, n-am gentile potrivite si/ sau asortate. Hei, n-am cusut tivurile la 2 perechi de pantaloni.
N-am terminat dosarul de contabilitate. N-am tradus articolele de pe un site, n-am produs suficiente articole pentru celalalt site.
N-am platit ultima intretinere, n-am platit lumina. N-am facut curat si n-am spalat vasele. N-am facut ultimele cumparaturi - deci n-am rochita, fond de ten, gloss, gel de dus, pastile de urgenta si alte nimicuri de maxima importanta. N-am facut programare la coafor si la cosmetica. N-am ajuns la dentist.
N-am scris pe blogul asta 2 saptamani, iar pe celalalt n-am scris aproape deloc. N-am fost acasa la ai mei de vreo 8-9 luni, n-am viata sociala, n-am acceptat invitatia la ultima petrecere, n-am cumparat cadou, n-am dat telefon de la multi ani.

Sincer, n-am niciun chef sa plec nicaieri... dar n-am incotro.

2 comentarii:

Loredana 28 februarie, 2010 21:01  

Si totusi poate ca, exact asa cum se intampla mai mereu, fix atunci cand n-ai chef de ceva, acel ceva (in cazul de fata calatoria) devine de neuitat in sensul pozitiv.

Asa ca drum bun iti doresc si succes si evident amintiri de neuitat!

Rita 28 februarie, 2010 23:51  

Loredana, stiu si eu ?! ma cam indoiesc, e deplasare de serviciu, extrem de obositoare si deloc profitabila pentru organizatia mea.
Dar sper macar pe zero sa iasa :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP