Blog Widget by LinkWithin

Wishlist (A bon entendeur...)

miercuri, 24 februarie 2010

N-am mai intrat pe blog de-atata vreme ca saracul nici nu ma mai tine minte - nici nume, nici mail, nici parola - nimic. Intre timp a si venit primavara, pare-se. Parca ar fi o plantutza pe care am uitat s-o ud...
Si mai si vin cu pretentii - fiindca da, am intrat sa fac o lista scurta de pretentii. Daca doreste cineva sa-mi intre in gratii undeva in viitorul apropiat, iata cu ce trebuie sa se infiinteze:

  • bilete de avion la Londra
  • bilete la prima inregistrare Top Gear din sezonul viitor, la pachet cu poza si autograf de la Hammond
  • bilete la unul din concertele baiatului asta [saptamana asta se pun in vanzare bilete pentru concertele din toamna din Irlanda, Frata, Germania si Belgia !]
  • rochita de mai jos, de aici, pentru concertul de mai sus
De pantofi frumosi pentru rochita si de o jacheta motor - da' asa, draguta, pentru fete, ma ocup eu.
Hell, as putea plati si jumatate din restul costurilor.

Stiu ca ziua mea e mai incolo, dar la nevoie pot sa inventez mintenas o ocazie corespunzatoare.

Deci, anybody ?

5 comentarii:

aliana 24 februarie, 2010 14:06  

eu ma bag la rochita...de unde ti-o cumparam?

la bilete de londra ma bag si eu si poate facem o gasca mai mare..yohooo...cum ar fi?

emma 24 februarie, 2010 14:56  

pe bilete intru si eu! Belgia, Olanda, Germania - Koln?...
cu rochita mai complicat si stii bine, de ce :(!!!!!

Rita 24 februarie, 2010 15:01  

Daca facem gasca de Londra, rezolv eu cu rochita :D E de la Monsoon, app.
Urmatorul concert la Londra e in 15 mai - detalii aici http://www.michaelbuble.com/tourdates

Ti-ar placea si tie, Aliana :D garantez !

Lucian 24 februarie, 2010 21:00  

eu nu ma bag la nimic, prea mari mi se par pretentiile astea pentru un inceput de primavara. mai bine le aveai la inceput de an :).
si de ce ai lipsit atata vreme, de ce??? :))

Rita 24 februarie, 2010 21:20  

Ah, Lucian esti asa un "mood-killer" !
Si nu intelegi principiul de baza :P context in care acuma e chiar cel mai potrivit moment pentru emis pretentii, na !
Am lipsit din "casa" asta fiindca m-am mutat in altele 2 - respectiv pe Twitter si Facebook si mai construiesc inca o casuta :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP