Blog Widget by LinkWithin

Grumpy in tren, de dimineata

vineri, 21 mai 2010

Daca ati schimbat vreodata mai mult de 10 cuvinte cu mine, stiti deja: sunt rea de somn si diminetile sunt o parte incetosata a existentei mele. Sunt de 10 ori mai treaza si mai eficienta la miezul noptii decat la 8 dimineata, ba chiar si la 9.

Asa ca sa fi fost pe punctul sa pierd trenul din cauza taximetristului, sa fi alergat prin gara cu bagajul, sa fi gasit pe cineva asezat pe locul meu, care nici nu parea sa aiba insusit conceptul "ma, poate proasta asta are dreptate si chiar nu e locul meu aici" si pe urma, dupa ce m-am instalat cu greu sa fi trebuit sa ma mut iara - e mult prea mult pentru mine inainte de 9 dimineata.

Cred ca devin snoaba - daca nu cumva am fost dintotdeauna, sau cel putin nu eram de ceva vreme. Pai eu de ce mi-am luat bilet la cl. I ? ca sa manance lumea langa mine sandvisuri cu sunca afumata si castraveti si sa imprastie firmituri peste tot in jurul lor (chiar daca trenul asta face 2 curse pe zi, pun pariu ca firmiturile vor fi tot acolo si saptamana viitoare).
Sau poate sunt doar rautacioasa, ca eu am doar niste turta dulce - si fara apa, ce sa mai zic de cafea..

Ma rog, vorba poetului - vad enorm si simt monstruos, probabil din cauza ca-s grumpy si imi lipseste cofeina din sange. De exemplu, nu inteleg urmatoarele:

  • de ce nu simti ca ai firmituri de la sandvis intinse pe toata fata - si respectiv de ce nu ti le stergi
  • de ce iti pui bratara de aur lata de 1 cm si inel asortat, dar ai degetele si unghiile manjite cu albastru de metil - si nu mai zic nimic de manichiura..
  • de ce ai cavaliera, dar iti miroase respiratia mai rau decat o gura de canal - si mai ales nu poti sa iti tii gura inchisa si tii mortis sa te bagi in conversatie cu oricine, fiindca de, te plictisesti
  • de ce porti rochie de catifea azurie, cu cordonase aurii satinate, cu colan de argint si snur de piele si asortezi cu un rucsac negru jerpelit (aceasta fiind o doamna la 45 de ani, cu pretentii de mare respectabilitate si nu o adolescenta hippie, cu mission statement)
  • de ce vorbesti la telefon de 3 ori cu bona copilului sa ii spui despre pemparsi, despre pastile si despre albastru de metil - aceleasi lucuri, de 3 ori, in conversatii interminabile, repetand totul, la nesfarsit
  • de ce, in general, vorbesti la telefon timp o ora jumate, suficient de tare cat sa te auda tot vagonul, care e din alea deschise, nu compartimentat, si ma fortezi sa imi dau muzica din casti mai tare decat mi-e confortabil ca sa nu te mai aud toate lucrurile personale pe care le discuti
  • de ce bei un energizant plin de chimicale, cand esti o domnisoara subtire si finuta care studiaza muzica (poate e exagerat si preconceptie din partea mea, dar ma astept din partea artistilor, chiar si a celor in devenire, la un respect mai mare pentru viata sanatoasa si a lor si a altora)
  • de ce, pe post de gest visator, mangai capacul cutiei de gunoi de langa masuta - cand ar fi si mai eficient sa pui gura pe el, de-a dreptul
  • de ce nu doar subliniezi ca tu ti-ai pus toate bagajele pe jos, in loc de in suportul special pentru ele, ci ma indemni si pe mine sa fac exact la fel, fiindca e mai comod.
Ei bine, de ce toate astea nu inteleg si pace !

Si - stimate CFR, as vrea sa mai intreb:
  • de ce aceste vagoane moderne si frumos plasticuite pentru curatare usoara - nu sunt curatate totusi ?
  • de ce spatiul pentru bagaje nu te lasa sa pui mai mult decat o geanta de laptop si o punga cu sandvisuri mirositoare facute de o mamica grijulie in rochie de catifea ?
  • de ce cuierul pentru haine este asezat deasupra cosului de gunoi ?
Cred ca seria asta monstruoasa de intrebari arata ca m-am trezit mai mult - sau mai brusc - decat era necesar si se poate constitui in avertisment la adresa celor care vor sa aplice pe mine experimente pline de cruzime care implica trezitul de dimineata. Am zis !

Acuma gata, pa, ca mai am o ora jumate de mers si vreau sa si citesc ceva.

4 comentarii:

comanu 21 mai, 2010 14:03  

de ce nu?

Elena 21 mai, 2010 19:38  

Rita, diferenta intre clasele I si II este ca aia de la a II-a mananca parizer, in loc de muschi afumat:)
Insa toate cele adunate de ti s-au intamplat de dimineata... prea multe!

cristina 24 mai, 2010 19:24  

:( Intristatoare atmosfera ...

Rita 26 mai, 2010 00:37  

Comanu - probabil, pentru ca :P

Elena - la aia cu parizerul nu ma gandisem :D Nu s-a intamplat mare lucru de fapt, doar ca eu eram somnoroasa si suparacioasa :P

Cristina - mai degraba enervanta :D cum ziceam, in egala masura din cauza lor si din cauza mea...

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP