Blog Widget by LinkWithin

Cand exact...

miercuri, 2 iunie 2010

... incepi sa nu mai fii copil ? Cand ai tai te trimit sa cumperi paine singur ? Cand ai voie sa treci strada singur, cand te duci la scoala, cand nu-ti mai plac hainele cumparate de mama, cand nici nu ti le mai spala mama ? Greu, greu tare - unii de pe la 7 ani, altii nici la 27.

Azi - ma rog, ieri - m-am trezit hlizindu-ma cu gura pana la urechi de la "O lume minunata" cantata de Mihai Constantinescu. Si de la o discutie online cu un bun prieten despre "Aventurile lui Habarnam".
Asa de tare m-am entuziasmat la amintirea asta - ce copil n-a avut cartea cu coperti lucioase de un albastru minunat ? - ca prietenul meu o sa primeasca in dar cartea, in avans la ziua lui. Si o sa o primesc si eu :)
Inca nu stie ca practic a si plecat cartea spre el si s-o gandi poate ca a fost doar o vorba. Asa ca mai tare m-am bucurat eu, cu anticipatie, de darul lui. Nu stiu daca o mai citi-o, acum e si el tata de familie - mai degraba or sa-l chinuiasca cei mici sa le mai citeasca seara, dar sper sa se bucure :)

Update: Ha ! am intrat in posesia cartilor. Urmeaza etapa de distributie :D

2 comentarii:

Elena 02 iunie, 2010 16:55  

Sa stii ca uitasem de ele... cred ca de pe vremea in care am uitat sa fiu copil:P
Trebuie sa umblu dupa aventurile astea, se merita citite in vacanta mare de catre absolventul clasei I:D Abia astept, abia astept!

Rita 02 iunie, 2010 23:35  

Asa de tare mi-a placut cartea asta... Avea coperta de carton, groasa, si de un albastru lacuit minunat. Si ilustratii frumoase si colorate cu prichindeii si cu oraselul lor.
Editia asta noua are aceleasi ilustratii, dar formatul e mai mic si nu mai sunt deloc colorate.
Chiar si asa, tot am sa citesc povestea din nou :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP